۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۲۵۰۰۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

لزوم رعایت سرعت و دقت در کار ارباب رجوع از سوی مسئولان

لزوم رعایت سرعت و دقت در کار ارباب رجوع از سوی مسئولان
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مردم، ولی نعمت ما و ما خادم مردم هستیم بر تسریع و سرعت و دقت در کار ارباب رجوع تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک کاشان، گفت: انتقال اسناد مالکیت به یکدیگر نشانه بی اعتباری دنیا است.

وی مالک اصلی همه دنیا را خدا دانست و افزود: نقل و انتقالات سند‌های مالکیت یک نوع تذکر به کارکنان ثبت اسناد و املاک است تا آن‌ها متوجه باشند ابدی و ماندنی نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: دریافت شناسنامه جدید و باطل کردن شناسنامه موضوع معاد و معاد باوری را به اداره ثبت بیش از ادارات دیگر یادآوری و تذکر می‌دهد.

وی با تأکید بر لزوم مراقبت از حق الناس در فعالیت‌های ثبت اسناد و املاک از سوی کارکنان این اداره افزود: خداوند به پرسنل اداره ثبت اسناد و املاک بیش از پرسنل ادارات دیگر یادآوری و تذکر می‌دهد دنیا محلی برای ماندن نیست.

نماینده ولی فقیه در کاشان به ارتقای تقوی از سوی پرسنل اداره ثبت و اسناد تأکید کرد و با اشاره به اینکه اداره ثبت اسناد و املاک با تنوع حق الناس‌های فردی و جمعی روبرو است، اظهار داشت: رعایت حق و الناس بر همه واجب است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه مراقب فریب شیطان باشیم، گفت: تعداد زیادی از زندانیان به دلیل فریب شیطان گرفتار شدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان پست و مقام را ماندنی ندانست و با بیان اینکه مردم، ولی نعمت ما و ما خادم مردم هستیم بر تسریع و سرعت و دقت در کار ارباب رجوع تأکید کرد و گفت: کار امروز را به فردا و روز‌های بعد موکول نکنید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات