۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۷۲۵۰۱۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

مسابقه کتابخوانی «در محضر یادگار کربلا» برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «در محضر یادگار کربلا» برگزار می شود
عزیزی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «در محضر یادگار کربلا» خبر داد و گفت: طلاب خواهر به صورت حضوری در این دوره از مسابقات کتابخوانی شرکت می کنند.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به برگزاری مسابقه استانی «در محضر یادگار کربلا» به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) بیان داشت: این دوره روز دوشنبه ۱۴ آذرماه به صورت حضوری در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان منبع مسابقه استانی «در محضر یادگار کربلا» را از کتاب شریف صحیفه سجادیه ترجمه و مفاهیم ۲۴ و ۲۵ دعای فرزندان در حق پدر و مادر و دعای پدر و مادر در حق فرزندان عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات کتابخوانی افزود: هدف از برگزاری مسابقات کتابخوانی تبیین و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین طلاب است.

عزیزی عنوان کرد: مسابقه «در محضر یادگار کربلا» به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان و مدارس علمیه خواهران استان برگزار می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در پایان برگزاری این دوره از مسابقات کتابخوانی به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

عزیزی به مرحله سطح سنجی بخش شفاهی پنجمین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه ویژه طلاب خواهر و فرزندان آنان اشاره کرد و گفت: این دوره در رشته های حفظ، ترتیل و قرائت از روز سه شنبه 8 آذر ماه آغاز شده است.

وی بیان کرد: پس از تماس تلفنی شرکت کنندگان در رشته‌های فوق در زمان تعیین شده برای پاسخگویی به سوالات دعوت می شوند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات