۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۲۴۲۸۱
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی ویژه خواهران طلبه

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی ویژه خواهران طلبه
عزیزی از برگزاری دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: این دوره ها با هدف تقویت فعالیت های تبلیغی و تحصیلی طلاب برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی به صورت پروژه محور ویژه خواهران مبلغ خبر داد و بیان داشت: این دوره یک آذر ماه آغاز شده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این دوره با محوریت مقدمات فتوشاپ، آموزش کامل ابزارهای فتوشاپ، آشنا شدن با لایه ها برگزار می شود.

وی عنوان کرد: امکان ارتباط طلاب با استاد و رفع اشکال وجود دارد و  محتوای خام و باکیفیت جهت تولید و طراحی در اختیار طلاب قرار می گیرد.

عزیزی به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اشاره کرد و بیان داشت: این دوره از مسابقات کتابخوانی 24 آبان ماه شروع شده و آزمون مسابقه از 20 تا 30 آذر ماه برگزار خواهد شد.

وی به منابع و کتب مسابقه به تفکیک سطوح تحصیلی اشاره کرد و گفت: مسابقه کتابخوانی بین طلاب سطح دو با موضوع «مسأله حجاب و تهاجم فرهنگی»، بین طلاب سطح سه با موضوع «زن و مسائل قضایی و سیاسی و طوفان فتنه و کشتی بصیرت» و سطح چهار با موضوع «نظام حقوق زن در اسلام و نگاهی گذرا به نظریه ولایت فقیه» طراحی شده است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات