۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۲۳۵۸۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جهاد تبیین چراغ راهی برای نسل جوان است

جهاد تبیین چراغ راهی برای نسل جوان است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه جهاد تبیین امروز چراغ راهی برای جوانان و ظرفیتی مناسب برای بیان حقیقت است، گفت: پرچم امروز جهاد تبیین در دست طلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در مراسم عمامه‌گذاری طلاب در خرم‌آباد با حضور مدیرحوزه های علمیه کشور که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: تلبس طلاب وظیفه سنگینی را بر دوش طلاب می گذارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح علمی و تبلیغی از سوی طلاب افزود: طلاب باید در کسب علم و دانش همت والا، تلاش و پشتکار داشته باشند.

وی عنوان کرد: طلاب با کسب علم و دانش بتوانند در جهت ارتقای سطح علمی و تبلیغی خویش گام بردارند تا بتوانند پاسخگوی مراجعین باشند و تبلیغی مؤثر داشته باشند، ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به رسالت طلاب در عرصه جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: اکنون جنگ میان جبهه حق و باطل است و پرچم جهاد تبیین در دست طلاب بوده و باید در زمینه جهاد تبیین تلاش کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: جهاد تبیین ظرفیتی مناسب برای بیان حق و حقیقت و چراغ راهی برای نسل جوان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه همه امور باید در خدمت جهاد تبیین باشد، تصریح کرد: این امر مهم برای برطرف کردن تفرقه و ید واحد شدن است، باید کدورت‌ها که پنداری و خیالات است کنار رود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی جهاد تبیین را ظرفیتی مهم برای بیان حق و حقیقت و چراغ راهی برای نسل جوان خواند و گفت: با نقش آفرینی در این عرصه باید در مقابل توطئه دشمن از انقلاب اسلامی، آرمان ها و ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم.

گفتنی است، در این مراسم که در دفتر امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد، ۴۰ طلبه لرستانی پس از طی نمودن پایه پنجم حوزه، گذراندن ۱۴۰ جلسه آف‌لاین، موفقیت در گزینش و صلاحیت تبلیغ، سپری کردن دوره‌های روانشناختی و همچنین موفقیت در مصاحبه‌های عملی تلبس، به این لباس ملبس شدند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات