۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۷۲۳۸۱۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

شرکت خواهران مبلغ طرح امین در کارگاه مهارت های بصیرت افزایی

شرکت خواهران مبلغ طرح امین در کارگاه مهارت های بصیرت افزایی
عزیزی از برگزاری کارگاه مهارت های بصیرت افزایی با محوریت آسیب شناسی، بصیرت افزایی و پاسخگویی به شبهات سیاسی خبر داد و گفت: طلاب مبلغ طرح امین در این دوره شرکت کردند.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه طلاب با موضوعات مختلف بیان داشت: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی ارتقای سطح تبلیغی طلاب است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به برگزاری کارگاه مهارت های همسرداری ویژه خواهران طلبه اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این کارگاه ها تحکیم بنیان خانواده و ارائه راهکارهای اصولی تقویت روابط زوجین است.

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی ویژه طلاب متأهل ازنایی در مدرسه علمیه نجمیه(س)ازنا برگزار شد، گفت: ارتقای مهارت های زندگی برای حل مشکلات و تعارضات در خانواده از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.

عزیزی ادامه داد: کارگاه های آموزشی شبهه شناسی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات افراد جامعه، کارگاه شبهه شناسی از دیگر برنامه هایی است که درمدرسه علمیه خواهران الیگودرز برگزار شد.

وی عنوان کرد: در کارگاه های آموزشی شبهه شناسی راهکارهای اصولی و علمی شبهه شناسی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات تبیین و تشریح شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: کارگاه های آموزشی شبهه شناسی ویژه طلاب، دانش آموختگان، کادر، اساتید و خواهران مبلغه طرح امین برگزار می شود.

وی برگزاری کارگاه مهارت های بصیرت افزایی سیاسی ویژه خواهران مبلغه خرم آبادی را از دیگر دوره های آموزشی عنوان کرد.

عزیزی بیان کرد: کارگاه مهارت های بصیرت افزایی با محوریت آسیب شناسی، بصیرت افزایی و شیوه های اقناع پاسخگویی به شبهات سیاسی ویژه مدیران، طلاب، اساتید، کادر و خواهران مبلغه طرح امین مدارس علمیه خرم آباد برگزار شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات