۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۷۲۵۰۲۴
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه:

دشمن در حوادث اخیر از همه ظرفیت های نرم و سخت خود استفاده کرد

دشمن در حوادث اخیر از همه ظرفیت های نرم و سخت خود استفاده کرد
حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: دولت های آمریکا به دنبال مهار قوت و شوکت جمهوری اسلامی در منطقه هستند چرا که تمام طرح و نقشه های آنها با شکست مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب عصر امروز در سلسله نشست های بصیرتی با عنوان «بصائر» که در مدرسه علمیه صدوقی فاز پنج برگزار شد، گفت: در این اغتشاشات تقابل بین جبهه کفر و اسلام رخ داد و همانند گذشته اسلام و انقلاب به پیروزی رسید و جبهه کفر همچنان شکست خورده است. 

وی افزود: در اوائل انقلاب دو جبهه شرق و غرب روبه روی انقلاب اسلامی ایستادند تا هویت انقلاب شکل نگیرد لذا با همه قدرت و تلاششان و با ایجاد ناآرامی های داخلی و جنگ تحمیلی به تقابل با جمهوری اسلامی ایران برخواستند.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه آمریکا به دنبال تصرف قلب جهان است، ابراز کرد: آمریکا برای تسخیر و تسلط بر قلب جهان یعنی ایران ابتدا با ایجاد جنگ سخت و تشکیل دولت های همگرا با خود حرکت خود را آغاز کردند اما دولت سازی آنها با شکست مواجه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: آمریکا با برجام به دنبال محدود کردن ایران و رسیدن به برجام موشکی و منطقه ای بود اما در این مرحله هم با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه ایران مبدل به بازیگر منطقه شده است، عنوان کرد: دولت های آمریکا به دنبال مهار قوت و شوکت جمهوری اسلامی در منطقه هستند چرا که تمام طرح و نقشه های آنها با شکست مواجه شده است.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: آمریکا چالش های بیرونی خود را کشورهای چین، روسیه و ایران می داند که ایران دموکراسی غربی را به چالش و مدل حکمرانی جدیدی را به دنیا ارائه و اسرائیل را تهدید می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه دوقطبی سازی بلای جان آمریکا شده است، تصریح کرد: آمریکا و عاملانشان به دنبال دو قطبی سازی سیاسی اجتماعی در ایران بودند اما همین دوگانگی بلای جان خود آمریکا و سیاسیون شان شده است.

وی افزود: دشمنان انقلاب جنگ ترکیبی را برای ایران طرح ریزی کردند و در حوادث اخیر از همه ظرفیت های نرم و سخت در جهت ویرانی ایران استفاده بردند و به نوعی همه گزینه ها را روی میز ریختند و جنگ ترکیبی علیه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن ابراز کرد: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال هویت زدایی و هویت سازی جدید است.

ارسال نظرات