۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۲۵۲۱۳
آیت الله اراکی در اجتماع حوزویان:

برخورد با اغتشاشگران ادامه یابد/ مردم مصمم به اجرای قانون حجاب هستند

برخورد با اغتشاشگران ادامه یابد/ مردم مصمم به اجرای قانون حجاب هستند
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تقدیر از قوه قضاییه به خاطر برخورد قاطع با اغتشاشگران، گفت: انتظار ما و مردم این است که این برخوردها ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در اجتماع بزرگ حوزویان و مردم ولایتمدار قم که صبح امروز از سوی نهادهای عالی حوزه با هدف تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت و محکوم کردن توطئه‌های استکبار و دشمنان جهان اسلام در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد، با اشاره به هدف اجتماع حوزویان در این روز اظهار داشت: امروز علما و حوزویان و همه جان برکفان آماده ایثار، شهادت و خدمت گردهم آمده‌اند تا با اطاعت از ولی عصر(عج) و نائب برحق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) که پرچمدار آزادی و عزت مردم است، اعلام بیعت مجدد کنند.

وی در ادامه افزود: هر چقدر دشمنان انقلاب اسلامی توطئه و دشمنی کنند، بیش از همه برای ما روشن تر می شود که راه ما راه حق و انقلاب اسلامی ایران حق است و این توطئه‌ها و دشمنی‌ها بهترین دلیل بر حقانیت دین و انقلاب ما است و این که تفاله های دشمنان انقلاب اسلامی بخواهند برعلیه هویت دینی ملت اسلامی ایران و راه آنان توطئه کنند، این دلیلی جز برحقانیت راه ما نیست.

آیت الله اراکی بیان داشت: اغتشاشات مسئله تازه ای نیست و در این فتنه دیدیم که همان جریان‌های وابسته و نهفته به دشمن در داخل کشور خودنمایی کرده و گمان کردند صبر انقلاب و مسئولین و دستگاه‌های امنیتی نشان از ضعف است در حالی که این صبر نشانه قوت و استحکام ملت است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اغتشاشات دشمنان در دهه های گذشته اظهار داشت: اغتشاشاتی که دشمنان انقلاب اسلامی در چند دهه اخیر در کشور به راه انداخته اند، چیز جدیدی نیست و امروز جریان های خفته در این کشور جسارت به خود داده و به میدان آمده اند و از صبر حکیمانه و مدبرانه انقلاب اسلامی سوء استفاده کردند.

وی در ادامه افزود: صبر حکیمانه انقلاب اسلامی سبب شد تا دشمنان این نظام فریب خورده و به میدان بیایند و حضور آنان در میدان اغتشاشات و فتنه گری سبب شد تا انقلاب اسلامی سرشبکه های آنان را به دست آورده و آنان را دستگیر کند و ان شاءالله به زودی همه را مجازات خواهد کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بیان داشت: رأفت و نظام انقلاب اسلامی توطئه گران را به اشتباه می اندازد و این اقتدار روز به روز قوی شده و ادامه خواهد داشت و در روزهای گذشته شاهد برخورد قاطع دستگاه قضا با اراذل و اوباشی که به جان و مال مردم حمله ور شدند، بودیم که انتظار ما و مردم این است این برخوردها ادامه داشته باشد.

برخورد با اغتشاشگران ادامه یابد/ مردم مصمم به اجرای قانون حجاب هستند

آیت الله اراکی با اشاره به حتمی بودن قصاص شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: به آمریکا اعلام می‌کنیم که قصاص از قاتلان شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس یک قصاص حتمی است و آینده ای است که باید در انتظار آن باشند و بدانند که در آینده نه چندان دور و در موقعیت مناسب سزای اعمال کسانی که دست به این جنایت زدند داده خواهد شد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ضمن تشکر از تلاش همه نیروهای انقلابی، نظامی و انتظامی در اغتشاشات اخیر بیان داشت: ما از این ملت و استقامت آنان در برابر فتنه گران ممنون بوده و مدیون آنان هستیم و خطاب به همه اقشار ملت می گوییم که «ما از شما متشکریم».

وی در ادامه افزود: وفاداری این ملت به انقلاب، به رهبری، به قرآن و راه علی بن ابی طالب (ع) امتحان شده است و این مردم امتحان خود را در مواقع گوناگون پس داده و در تمامی صحنه ها پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بوده اند.

آیت الله اراکی ضمن درخواست از مردم برای پایبندی بیشتر به قوانین جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ما از مردم انقلابی می خواهیم تا در اجرای قوانین جمهوری اسلامی خصوصاً قانون حجاب، نیروهای امنیتی و نهادهای قانونی را در اجرای بهتر این قانون یاری کنند.

وی در ادامه افزود: حجاب زنان ما نشانه هویت ملی، نشان استقلال و آزادی و نشانه این است که زن اسلامی و ایرانی مستقل بوده و پیرو و وابسته به دشمنان و نظام غرب نیست؛ بلکه زنان انقلاب اسلامی زنانی مستقل، ارزشمند و ارزش مدار هستند.

آیت الله اراکی ادامه داد: چادر زنان ما پرچم آزادگی است، پرچم استقلال و ارزش های متعالی و پاکی و پاکیزگی است و ما به همه کسانی که اغفال شده اند، اعلام می کنیم به قانون عمل کنید؛ چراکه این ملت در اجرای قانون حجاب مصمم است و تا اجرای کامل قانون از پای نخواهد نشست.

عضو شورای عالی حوزه های علمیهب یان داشت: ما از دولت مردمی با همه فداکاری ها و تلاش هایی که در شب و روز انجام می دهند تشکر می کنیم، اما ملت همیشه در صحنه از دولت کریمه خدمتگزار مردمی انتظار دارد تا برای رسیدگی به مشکلات جوانان ما اقدامی سریع تر، قاطع تر و مدبرانه تر انجام دهد و ما منتظر هستیم که دولت انقلابی برای گرانی ها چاره ای بیاندیشد.

آیت الله اراکی در ادامه با اشاره به مناسبت 16 آذرماه که روز تکریم شهدای دانشجو است خاطرنشان کرد: دست حوزه در دست دانشگاه است و با هم دیگر برای دفاع از آرمان های این ملت و برای دفاع از نظام اسلامی و ارزش های آن آمادگی دارند؛ چراکه دانشگاه ما همان حوزه است و حوزه ما همان دانشگاه و ما برای دفاع از انقلاب آماده ایم.

ارسال نظرات