۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۷۲۵۲۳۹
آیت الله کعبی:

حجاب خط قرمز نظام اسلامی است

حجاب خط قرمز نظام اسلامی است
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: انتظار این است که شورای عالی امنیت ملی و دست اندرکاران حجاب را به‌عنوان حکم مسلم اسلام اعلام کنند و طرح ناظر نیروی انتظامی اجرا شود.

آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه تجمع باشکوه طلاب و روحانیون در میثاق با ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا گفت: این اجتماع بزرگ حوزویان به ابتکار جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه علمیه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شده است.

وی ادامه داد: هدف برگزاری این اجتماع تجدید عهد، میثاق و پیمان با آرمان‌های امام و شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای است.

آیت الله کعبی مسیر حرکت انقلاب اسلامی را پرقدرت دانست و ابراز داشت: انقلاب اسلامی زنده و پویا مسیر رشد، تعالی و شکوفایی، عزت و عظمت را طی می‌کند و این اغتشاشات اخیر نمی‌تواند سد راه پیشرفت و حرکت رو به جلوی انقلاب و نظام بشود.

وی افزود: یکی از آثار این اغتشاشات، تصفیه درونی و مشخص شدن ناخالصی‌ها از سویی و مشخص شدن صبر و استقامت و پایداری ملت ایران است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اعتراف دشمن به شکست خوردن برنامه‌هایشان خاطر نشان کرد: همانطور که خود دشمنان اعتراف می‌کنند این اغتشاشات، شکست خورده است و نظام اسلامی مستحکم‌تر و قوی‌تر شده است و ملت ما اراده‌اش قوی‌تر و منسجم‌تر و مستحکم‌تر شده است.

وی افزود: البته ما باید بر آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی اصرار کنیم و حجاب و عفاف خط قرمز نظام جمهوری اسلامی و جزو ضروریات دین است.

آیت الله کعبی تداوم حفظ حجاب را لازم دانست و اظهار داشت: انتظار آن است که شورای عالی امنیت ملی و دست اندرکاران به شکل شفاف و گویا حجاب را به‌عنوان حکم مسلم اسلامی اعلام کنند و طرح ناظر یک، دو، سه و چهار نیروی انتظامی اجرا شود و پلیس امنیت اجتماعی و اخلاقی با فعالیت کار خود را ادامه دهد.

وی افزود: البته تأکید بر تداوم ارزش‌ها و تحول در روش‌ها به معنای عقب نشینی از امنیت اخلاقی و امنیت اجتماعی نیست.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات