۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۲۵۳۲۹
امام جمعه بروجرد:

تعهد و تخصص لازمه موفقیت مدیران در مسئولیت پذیری است

تعهد و تخصص لازمه موفقیت مدیران در مسئولیت پذیری است
حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه تعهد و تخصص لازمه موفقیت مدیران در مسئولیت پذیری است، گفت: مدیری موفق بوده که در سایه توانایی مسئولیتی را بپذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در جلسه اخلاق در جمع مدیران ادارات در سالن آمفی‌تئاتر فرمانداری بروجرد، اظهارداشت: خصوصیت یک مدیر موفق این است که در صورت داشتن توانایی مسئولیتی را قبول می کند.

امام جمعه بروجرد مدیر موفق باید متعهد و متخصص باشد چراکه تعهد و تخصص با همدیگر است، افزود: یکی از خصوصیات دیگر مدیر موفق این است که صادقانه صحبت کرده و مدیریت کند.

وی با بیان اینکه روی کار آمدن مدیر موفق لازمه حل مشکلات مردم و جامعه است، عنوان کرد: مدیر موفق باید دنیا گریز باشد و برای خدا کار کند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: مدیر موفق کسی است که اهل ریا، ترس، تملق و طمع نباشد و باید به خدا توکل کند، زیردستان و کارمندان خود به‌ درستی رفتار کرده مهربان باشد و با رعایت ادب اسلامی برخورد کند.

وی اظهارکرد: مدیر باید در چارچوب قانون مطیع مافوق باشد و در سایه مدیریت جهادی و انقلابی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان گام بردارد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات