۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۷۲۵۳۶۷
امام جمعه شهرستان کنگاور:

دانشجوی آزاده هرگز بلندگوی دشمنان نظام اسلامی نخواهد شد

دانشجوی آزاده هرگز بلندگوی دشمنان نظام اسلامی نخواهد شد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام لروند گفت: روز دانشجو سند آزادیخواهی دانشجویان و اهل علم است و دانشجوی آزاده هیچ گاه بلندگوی دشمنان نظام اسلامی نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند امروز در جمع سربازان دانشجوی پادگان شهید ثابتخواه استان کرمانشاه در شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرای مرضیه(س)، ندای حق طلبی زن آزاده ای است که محکم از امام زمان خودش دفاع کرد و در این راه به شهادت رسید.

امام جمعه شهرستان کنگاور تاکید کرد: روز دانشجو سند آزادیخواهی دانشجویان و اهل علم است و دانشجوی آزاده هیچ گاه بلندگوی دشمنان نظام اسلامی نخواهد شد.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: دانشجوی مسلمان با سلاح علم با جهل به مبارزه بر میخیزد و هدف اساسی او تبدیل نمودن مجهولات به معلوماتی است که جامعه به آن نیازمند است.

حجت الاسلام لروند ادامه داد: اگر در جامعه برای رشد علم از تفکر و تعقل استفاده نشود نتیجه آن  این است که جای معلوم و مجهول با هم عوض می گردد و انسان با استفاده از عقل می تواند از  سرگردانی نجات پیدا کند.

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: در جامعه ای که  اغتشاش و آتش زدن و حمله به هم وطن و ایجاد آشوب نهادینه شود، پیشرفت و توسعه و امنیت از جامعه رخت بر می بندد.

وی ادامه داد: واعجبا که در جامعه شعار مرگ بر دیکتاتور سر بدهند ولی همان افراد به کاسب مهمان نواز سنندجی بگویند تو به چه حقی به رئیس جمهور دست دادی یا تعارف کردی، به نظر شما آیا اینها خودشان نماد دیکتاتوری نیستند؟

حجت الاسلام لروند یادآور شد: اگر این افراد کف خیابان اعتراض دارند و مشکل اقتصادی دارند پس چرا الگوی خود را سلبریتی های قرار می دهند که یکی از آنها برای تبلیغ فروشگاه رفاه بیش از 200 میلیارد پول گرفته بود و در مجری گری در هر برنامه مبالغ میلیونی می گرفت./1400/

ارسال نظرات