۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۷۲۵۴۸۰
به‌صورت نیمه حضوری؛

دوره تربیت مبلغ فضای مجازی ویژه طلاب برگزار می شود

دوره تربیت مبلغ فضای مجازی ویژه طلاب برگزار می شود
موسسه فرهنگی طیب با همکاری مجتمع آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه اولین دوره تربیت مبلغ فضای مجازی را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، موسسه فرهنگی طیب با همکاری مجتمع آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه اولین دوره تربیت مبلغ فضای مجازی به صورت نیمه حضوری از بین برادران و خواهران طلبه برگزار کرده و متربی می پذیرد.

شرایط شرکت در این دوره، اتمام مقدمات حوزه، صرف روزانه حداقل سه ساعت برای آموزش کارعملی و تعهدهمکاری به مدت سه ماه به صورت نیمه جهادی باموسسه در مقابل دریافت رایگان دوره آموزشی.

مزایای شرکت در این دوره، شامل اعطای گواهی پایان دوره معتبر آنلاین، تبدیل طلبه به یک مبلغ کارآمدوحرفه ای فضای مجازی، جذب فارغ التحصیلان به عنوان مبلغ فضای مجازی در موسسه طیب وسایر مراکز تبلیغی، امکان شرکت در دوره تداوم و امکان رشد مبلغ برای کسب درآمداز فضای مجازی می باشد.

کل دوره آموزشی قریب به سه ماه ب صورت نیمه حضوری(حضوری ومجازی توامان) و دارای دو نوع آموزش فناورانه و مهارت های معارفی انجام می شود و افتتاحیه دوره، به صورت حضوری با اجرا حجت الاسلام کرمی باموضوعات سه گانه: شنبه ها، اسیب شناسی فضای مجازی درخانواده، دوشنبه ها، مهارت های جهاد تبیین (ابزارها، موضوعات، روشها) و چهار شنبه ها، مهارت های فعالیت فرهنگی درفضای مجازی می باشد.

مهلت ثبت نام  دوره از تاریخ 12 آذرماه تا 18 آذرماه 1401 خواهد بود و علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند به لینک ثبت نام دوره تربیت مبلغ فضای مجازی https://digiform.ir/w3b21661a مراجعه کنند.

ارسال نظرات