۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۲۵۵۳۴

توصیه های نماینده ولی فقیه در کاشان به اصحاب رسانه

توصیه های نماینده ولی فقیه در کاشان به اصحاب رسانه
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی دقت و سرعت در انتقال خبر را مهم دانست و گفت: کار خبرگزاری‌ها کار انبیاء الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دیدار با اصحاب رسانه کاشان، گفت: امید یکی از مؤلفه‌هایی است که به فرمان رهبر معظم انقلاب باید به جوانان تزریق شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه پل ارتباطی مردم با مسؤولان و مسؤولان با مردم است باید ظرفیت‌ها و مشکلات را انعکاس دهد، افزود: مسؤولان شاید از برخی مسائل غافل شود، اما رسانه می‌تواند اطلاع رسانی و یادآوری کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه یادآور شد: نسل جدید خیلی با امام آشنا نیستند و رسانه می‌تواند نسبت به امام شناسی به نسب جوان و نوجوان اهتمام داشته باشد.

وی تشکیل حکومت الهی را آرزو‌ی ۱۲۴ هزار پیامبر دانست و یادآور شد: ۱۴۴۰ سال قبل پیامبر ۱۰ سال در مدینه، امیرمومنان ۴ سال در کوفه و امام مجتبی ۶ ماه در کوفه حکومت الهی تشکیل دادند تا اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام راحل اعلام کرد ۲۲ بهمن ۵۷ سرآغاز حکومت الله در جهان است.

به گفته وی امام و رهبر معظم انقلاب آرزوی انبیاء الهی را برای تحقق حکومت اسلامی جامعه عمل پوشانیدند و امروز همه از جمله رسانه‌ها وظیفه مراقبت و پاسداری را از انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه دشمن با کمک رسانه‌های تحت پوشش خود به دنبال فروپاشی نظام اسلامی در ایران است، اظهار داشت: رسانه‌های نظام برای مقابله با رسانه‌های دشمن باید قوی و مقتدر باشند.

وی دقت و سرعت در انتقال خبر را مهم دانست و با اشاره به اینکه کار خبرگزاری‌ها کار انبیاء الهی است، ابراز داشت: دقت و سرعت در انتقال خبر کار انبیاء الهی است و امروز رسانه قبل از بروز هر گونه شبهه افکنی باید روشنگری کند، از این رو خبرگزاری‌ها خبر را باید دقیق دریافت و به مردم منتقل کنند.

نماینده، ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه طی ۴۳ سال گذشته در حوزه خبر و رسانه برای اطلاع رسانی سریع کمی عقب هستیم، یادآور شد: در ماجرای مهسا امینی تعلل در انعکاس واقعیت سبب شد تا دشمنان روایتگر نخست حادثه شوند، در صورتیکه اگر رسانه سرعت عمل داشت این همه هزینه برای کشور نداشت.

وی دانستن را حق مردم دانست و با اشاره به اینکه آن‌هایی که این شعار را سرداده اند به آن عمل نمی‌کنند، اظهار داشت: رسانه باید اعتماد مردم به ویژه نسل جوان را جلب کند تا گرایش به سمت رسانه‌های بیگانه که خبر‌های دروغ آن‌ها بیش از خبر‌های واقعی است وجود نداشته باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات