۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۷۲۵۵۳۵

تجدید میثاق طلاب و روحانیون شهرستان کازرون با آرمان های انقلاب اسلامی

تجدید میثاق طلاب و روحانیون شهرستان کازرون با آرمان های انقلاب اسلامی
طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان کازرون در محل حوزه علمیه صالحیه، اجتماع میثاق با ولایت تشکیل داده و اقدامات اغتشاشگران و فتنه‌انگیزی استکبار جهانی در کشور را محکوم کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه برادران و خواهران شهرستان کازرون در محل حوزه علمیه صالحیه این شهر اجتماع میثاق با ولایت تشکیل داده و اقدامات اغتشاشگران و فتنه‌انگیزی استکبار جهانی در کشور را محکوم کردند.

در این اجتماع که با حضور حجت‌الاسلام صباحی امام جمعه کازرون، جمعی از اساتید حوزه، روحانیون و طلاب برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی عضو مجمع عمومی مدرسین حوزه های علمیه کشور به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین بنیادی در این اجتماع با اشاره به حرکت های اخیر دشمنان گفت: امروز هدف دشمن با این حرکت ها، نشان دادن چهره ای از هم پاشیده از ایران ضعیف و ایجاد تقابل میان مردم و دو قطبی‌سازی جامعه است.

عضو مجمع عمومی مدرسین حوزه های علمیه کشور خواستار پایان دادن به مماشات در برخورد با اغتشاشات شد و گفت: اغتشاشات ضربه به حیثیت نظام وارد می کند و نظم عمومی جامعه را مختل کرده است. قانون باید برخوردی جدی و فارغ از مماشات با اغتشاشگران داشته باشد.

گفتنی است در این تجمع از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون و فرمانده انتظامی شهرستان برای ایجاد آرامش و امنیت در این شهرستان و ایستادگی در مقابل حرکت های دشمنان، با اهدای لوح قدردانی شد.

 

ارسال نظرات