۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۷۰۱۷۵۷
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

قدرت ملت ایران برخاسته از ایمان است/ در اوج عزت و اقتدار هستیم

قدرت ملت ایران برخاسته از ایمان است/ در اوج عزت و اقتدار هستیم
سردار سلیمانی با اشاره به سلطه کشورهای بیگانه بر کشور در دوران طاغوت گفت: امروز علی رغم توطئه‌های مختلف کشور در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، ظهر امروز در آیین تجدید میثاق با انقلاب اسلامی و شهدا در گلستان شهدای اصفهان، با بیان اینکه امروز شاهد شکوه و عظمت ملت ایران و عزت و سربلندی کشور و انقلاب اسلامی را شاهد هستیم، گفت: از روزی که سفرای خارجی در دوران قاجار در کشور ما لانه کردند به ویژه سفرای دولت‌های غربی و به خصوص استعمار پیر بریتانیای کبیر، روند استعمار در کشور ما آغاز شد.

وی دوران پهلوی و تسلط کشورهای بیگانه بر کشور را دورانی خفت‌بار و سراسر ظلم و ستم به مردم توصیف کرد و افزود: مقایسه انقلاب اسلامی با دوران طاغوت صحیح نیست چرا که مقایسه یک موهبت الهی با دوران تحقیر و ذلت صحیح نیست، دوران رضاشاه که با حمایت انگلیس روی کار آمد دورانی سراسر خفقان بود، رضاخان یکصد هزار نفر را درون ارتش سازمانی دهی کرد و رسما املاک مرغوب کشور را تملک کرد و اگر کسی تسلیم نمی‌شد کشته می‌شد.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن رضاخان در مقابل مردم و تسلیم او در برابر بیگانگان، اظهار کرد: رضاخان مخالفین خود را اعدام می‌کرد و قتل عام‌های بسیاری نظیر واقعه مسجد گوهرشاد را انجام داد تا مردم را سرکوب کند، ارتش یکصد هزار نفری رضاخان برای سرکوب مردم تشکیل شده بود و بسیاری از مردم را به قتل می‌رساند اما همین ارتش زمانی که دشمن به کشور تجاوز کرد به دستور رضاخان تسلیم شد و کشور را به دشمنان واگذار کرد.

وی با بیان اینکه کسی که خود را روزی سردار سپه و روزی اعلیحضرت تلقی می‌کرد، با یک دستور از سوی بیگانگان کشور از کشور رفت، تصریح کرد: ارتش رضاخان که مردم را سرکوب می‌کرد یک تیر در مقابل انگلیس‌ها شلیک نکرد و به دستور انگلیس ها ارتش کاملاً تسلیم بیگانگان شد و رضاخان هم از کشور رفت، این ذلت را مقایسه کنید با عزت و اقتدار و مردم سالاری و آزادی که امروز در کشور وجود دارد تا به عظمت و اهمیت انقلاب اسلامی پی ببرید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جنگ های مسلحانه، تحریم‌ها، نفوذ توسط لیبرال‌ها، فتنه ها و هشت سال جنگ تحمیلی تنها بخشی از توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است اما در نهایت همواره پیروزی و موفقیت در اختیار ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی بوده است. امام خمینی هندسه و مفهوم قدرت را با انقلاب اسلامی تغییر داد. در راهبرد جدید امام راحل تکیه بر مردم کردند و این راهبرد برگشت ناپذیر و ارزش عاشورایی و علوی است که جمهوری اسلامی برآن تکیه کرده است.

وی ادامه داد: امام خمینی توانست با دست خالی در مقابل ارتشی که توسط آمریکایی ‌ها طراحی شده بود و البته بسیاری از نیروهای این ارتش به مردم بازگشتند، ایستادگی کرده و انقلاب اسلامی را رقم بزند، امام خمینی دفاع مقدس را مردمی کردند و فرزندان ملت بزرگ ایران در شهرهای مختلف از جمله اصفهان از همه اقشار و اصناف از سنین مختلف به میدان آمدند، لباس رزم پوشیدند و در مقابل دشمن جهاد کردند و اجازه ندادند یک سانتیمتر از کشور ما جدا بشود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور به اعتراف دشمنان در خصوص توان کشور در نابود کردن رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: حرف‌های عمیقی آمریکایی ها درباره قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران می‌زنند و این قدرت برخاسته از اراده و ایمان ملت ایران از دوران دفاع مقدس شکل گرفته است و اصالت این قدرت به آرمان‌های انقلاب اسلامی که انقلاب مردم است گره خورده است.

سردار سلیمانی در ادامه با بیان اینکه دولت پس از دفاع مقدس نسخه توسعه بانک جهانی را در دستور کار قرارداد، اظهار کرد: به نام تعامل با دنیا نسخه‌های بانک جهانی را در کشور پیاده کردند و شاهد نفوذ تفکر دشمن در صحنه اقتصادی بودیم و علیرغم زحمات بسیار زیادی که در دولت‌ها کشیده شده و اقدامات زیرساختی که محقق شده اما دشمنان فاصله بین فقیر و غنی را تلاش کرد افزایش بدهد و ما در برخی موضوعات شاهد بودیم مسؤولان توجهی به مسأله عدالت نداشتند و از سوی دشمنان جنگ اقتصادی علیه ما آغاز کردند و بر دیگر کشورها فشار آوردند تا با کشور ما ارتباط نداشته باشند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات