۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۷۲۵۶۷۱
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد؛

لزوم تبیین پیشرفت ها و ابتکارات نظام برای جوانان

لزوم تبیین پیشرفت ها و ابتکارات نظام برای جوانان
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: جلسات توجیهی برای جوانان دانش آموز و دانشجو برگزار کنید و حقایق کشور اعم از پیشرفت ها و ابتکارات نظام را باید آنان شرح دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در دیدار با رؤسای  دانشگاه های استان کرمانشاه  بر ضرورت جلسات متعدد توجیهی برای جوانان خصوصا دانشجویان تأکید شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت گفتگو های سازنده افزود: جلسات توجیهی برای جوانان دانش آموز و دانشجو برگزار کنید و حقایق کشور اعم از پیشرفت ها و ابتکارات نظام را باید آنان شرح دهید.

وی اظهار داشت: باید به فکر ازدواج و شغل و مسکن جوانان باشیم، باید برای جوانان این موارد را مهیا کنیم، باید مسوولان مدام با دانشجویان جلسه برگزار کنند و با صداقت با جوانان رفتار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد:  معترضان کم هستند، اما همان تعداد کم هم باید توجیه شوند. 2 مطلب خواسته جوانان است که به حق است، اول رفع معضل بیکاری استان، دوم مسکن و ازدواج، این دو مورد را در طول حضورم در استان، با همه استانداران به کرات گفته ام و مدام گوشزد کرده ام.

وی با اشاره به اهمیت دادن به جوانان به عنوان آینده سازان کشور گفت: باید به جوانان امید داد و نشاط را در جامعه تعمیم دهید، باید با تکریم با جوانان صحبت کرد، بالاخره این ها جوان هستند و فرزندان ما هستند، باید توطئه های دشمنان را برای جوانان برملا کنیم و توضیح دهیم که کشورهای خارجی به فکر پیشرفت ما نیستند./1400/

ارسال نظرات