۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۷۲۵۶۷۳
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

برای پیشرفت انقلاب اسلامی نیازمند کار جهادی هستیم

برای پیشرفت انقلاب اسلامی نیازمند کار جهادی هستیم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: امروز به مجاهدت ها و ایثارگری ها بیش از گذشته نیاز است چرا که شهدای امروز ما مظلوم تر از شهدای دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در آیین محفل انس و مودت وابستگان و پیشکسوتان سپاه اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهار کرد: یک عمر مجاهدت و احساس تکلیف شما نسبت به استقلال، آزادگی و امنیت کشور جای بسی قدردانی دارد که در سال های دفاع مقدس در دفاع از کشور حضور پیدا کرده و در برابر حملات و هجمه های دشمنان مقابله نمودید و امروز رشادت و ایثار شما رنگ پوسیدگی و کهنگی به خود نگرفته است و بعنوان یک برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی مجاهدت های رزمندگان اسلام ثبت و ضبط است و جای جای ایران اسلامی مملو از این مجاهدت هاست و یقینا برخی از مردم کشور ما در غرب و جنوب کشور دوران دفاع مقدس مستقیما درگیر جنگ بودند، اجر و پاداش مضاعف و متفاوتی دارند نسبت به مردمی که در دیگر نقاط کشور زندگی می کردند.

وی تصریح کرد: نفس سکونت مردم در مناطق و شرایط جنگی ایثار و از خودگذشتگی است. هیچ کدام از مردم این منطقه شکستن دیوار صوتی توسط هواپیماهای بعثی که موجب وحشت مردم می شد را فراموش نکرده اند و در شهرستان اسلام آبادغرب وجود دارند که در یک خانواده 5 الی 6 نفر بر اثر بمباران به شهادت رسیدند و این عظمت، استقلال و آزادی امروز کشور مدیون همین ایستادگی مردم است.

امام جمعه اسلام آبادغرب افزود: امروز نیز به مجاهدت ها و ایثارگری ها بیش از گذشته نیاز است چرا که شهدای امروز ما مظلوم تر از شهدای دفاع مقدس هستند و لازم است بسیار تلاش شود که قداست شهدای امروز  برای اقشار مختلف جامعه تشریح شود در  حالیکه در دفاع مقدس مردم شهدا روی چشم می گذاشتند. امروز ریزش ها و رویش های فراوانی در انقلاب رخ داده و روز به روز و ساعت به ساعت انقلاب اسلامی نیازمند رشادت و جهاد است.

حجت الاسلام زمانی موسوی خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر پیشکسوتان در کنار جوانان حضور پیدا کردند که این نشان می دهد روحیه ایثار و شهادت هنوز در پیشکسوتان ما وجود دارد و لازم است از بانوان خانواده های پیشکسوتان تقدیر کنم که زینب وار بار خانواده ها را بدوش کشیدند تا مردان وارد میدان شوند و از ارزش های دین اسلام و انقلاب دفاع نمایند که این مجاهدت بانوان خانواده پیشکسوتان چه در دوران دفاع مقدس و چه در جنگ ترکیبی امروز قابل تحسین است./1400/

ارسال نظرات