۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۲۵۶۷۴
در ایام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

مراسم «روایت حبیب» در سرپل ذهاب برگزار شد

مراسم «روایت حبیب» در سرپل ذهاب برگزار شد
کرمانشاه ـ همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم روایت حبیب با اجرای برنامه های متنوع در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم روایت حبیب با اجرای برنامه های متنوع در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

افشین آزادی، رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: کاروان روایت حبیب در چهارمین استانی که در سطح کشور این کاروان حضور پیدا کرده امروز در شهرستان شهیدپرور سرپل ذهاب میزبان مردم خونگرم این شهرستان است.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: این کاروان برنامه‌های مختلف به همراه خود دارد از کارگاه های هنری تا حضور در مناطق مختلف استان، با اجرای برنامه‌های مختلف شب خاطره، نقالی، نمایش، سرود و جنبه های مختلف فعالیت های هنری همراه خواهد بود.  

آزادی ادامه داد: امروز در سرپل ذهاب در محوطه حرم احمد بن اسحاق(ره) با حضور اقشار مختلف مردم کاروان سفیر حبیب که جزئی از این کاروان است حضور دارند و برنامه تئاتر، سخنرانی، هنرهای تجسمی، شعرخوانی و موسیقی زنده اجرا می کنند./1400/

ارسال نظرات