۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۲۵۷۰۵
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری پویش بصیرت فاطمی در مدارس علمیه خواهران لرستان

برگزاری پویش بصیرت فاطمی در مدارس علمیه خواهران لرستان
عزیزی از راه اندازی پویش های بصیرت فاطمی در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد و گفت: این نشست ها تا پایان ایام فاطمیه با حضور اساتید و مبلغان حوزه علمیه برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از راه اندازی پویش های بصیرت فاطمی در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد و بیان داشت: پویش های بصیرت فاطمی در مدارس علمیه خواهران لرستان تا پایان ایام فاطمیه در مدارس علمیه خواهران با هدف بصیرت افزایی و مقابله با توطئه های دشمن برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: در ایام فاطمیه از ظرفیت تبلیغی حوزه علمیه خواهران در راستای تبیین و ترویج سبک زندگی فاطمی و بیان آموزه های دینی در جامعه استفاده می شود.

وی با اشاره به حضور اساتید حوزه علمیه قم در مدارس علمیه خواهران استان خاطرنشان کرد: نشست های فاطمی با ایراد سخنرانی با محوریت سبک زندگی فاطمی در جمع طلاب برگزار می شود.

عزیزی بیان کرد: برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی پاسخگویی به مسائل زنان توسط اعضای انجمن زن و خانواده، برگزاری مسابقات کتابخوانی در مدارس علمیه خواهران لرستان و تولید محتوای مجازی ویژه ایامه فاطمیه(س) برای بانوان لرستانی از دیگر برنامه های محوری حوزه خواهران استان لرستان است.

وی در ادامه به برگزاری کارگاه پاسخگویی به سؤالات و شبهات دانش آموزان در عرصه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: این کارگاه ها به صورت دوره ای در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: کارگاه های عفاف و حجاب با عنوان حجاب برتر با همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و با هدف نهادینه سازی ارزش ها و بصیرت افزایی بین دانش آموزان برای مقابله با توطئه های دشمن برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات