۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۲۵۷۰۸
امام جمعه شهرستان کوهدشت:

بصیرت نسل امروز خنثی کننده توطئه های دشمن است

بصیرت نسل امروز خنثی کننده توطئه های دشمن است
حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه امروز دشمن نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده و به دنبال کم رنگ کردن ارزش ها است، گفت: بصیرت نسل نو خنثی کننده توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، ظهر امروز در برگزاری نمازجماعت همراه با گفتمان دینی و پاسخ به شبهات در جمع دانش اموزان دبیرستان دخترانه صدیقه غضنفری کوهدشت از نماز به عنوان بزرگترین گفتمان فرهنگی کشور یاد کرد.

امام جمعه کوهدشت برکات و فواید نماز اول وقت را غیرقابل وصف بیان کرد و افزود: نماز روح انسان را تجلی بخشیده و در رفتار و گفتار آدمی نورانیت می بخشد.

وی تعقیبات نماز را در تزکیه نفس موثر و تعالی بخش عنوان کرد و گفت: نماز موجب برائت انسان مومن از گناه و معصیت می شود.

حجت الاسلام طهماسبی در ادامه در پاسخ به شبهات دینی دانش آموزان سیر قبل و بعد از ظهور و شرایط آخرالزمان را تبیین و تشریح کرد.

وی بر ضرورت آگاهی و بصیرت در برابر توطئه های دشمن تأکید کرد و گفت: دشمنان امروز با هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان به دنبال به گمراهی کشاندن این نسل و کمرنگ کردن ارزش ها هستند.

حجت الاسلام طهماسبی بصیرت را راه مقابله با توطئه های دشمن خواند و بیان کرد: نهادینه سازی ارزش ها و تبیین سبک زندگی فاطمی راه مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمن در جنگ رسانه ای امروز است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات