۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۷۲۵۵۸۱
فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان:

اردوی راهیان نور ظرفیتی برای تربیت دینی دانش آموزان و بصیرت افزایی است

اردوی راهیان نور ظرفیتی برای تربیت دینی دانش آموزان و بصیرت افزایی است
رستمی به برگزاری اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: هدف تربین دینی نسل امروز و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سیاوش رستمی، ظهر امروز در حاشیه اردوی راهیان نور دانش آموزان مناطق عشایری لرستان در جمع خبرنگاران گفت: هدف از اردوی راهیان نور مباحث فرهنگی است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان ارتباطی که افزود: دانش آموزان مقطع متوسطه با مناطق جنگی پس از تدریس کتاب آمادگی دفاعی در مدارس پیدا می کنند، سبب می شود نوجوانان و جوانان با مباحث عملیاتی، فرهنگ جهاد و شهادت آشنایی پیدا کنند.

رستمی با بیان اینکه در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، روحانیون و کارشناسان عقیدتی همراه با كاروان راهیان نور دانش آموزی اعزام می شوند، گفت: این اعزام با هدف برپایی نماز جماعت، بیان مسائل شرعی و احکام، و برقراری ارتباط دوسویه بین دانش آموزان و روحانیان است.

وی افزود: این ارتباط چه قبل از اعزام و چه حین و بعد از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی پیوسته است و حفظ می شود.

رستمی بیان کرد: این ارتباط باعث می شود نه تنها سفر دانش آموزان همواره برایشان تداعی و یاد آوری می شود، بلکه در مدارس جهت تبلیغ و تشویق سایر دانش آموزان و همچنین جهاد تبیین به آنها کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه در شرایطی که اتفاقات و بحران هایی برجامعه تحمیل شد، سپاه ناحیه عشایری استان و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، با جهاد تبیین برای جامعه عشایری استان روشنگری می کند، خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی در جامعه لازمه مقابله با توطئه های دشمن است.

رستمی با اشاره به اینکه عشایر لرستان همیشه در صحنه بوده اند و نسبت به انقلاب، نظام و رهبری پشتیبان بوده و هستند، گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به این قشر از استان که همیشه در خط مقدم بوده و پشتیبان نظام،انقلاب و ولایت فقیه بوده اند، داشته باشیم./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات