۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۲۵۸۵۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه «معجون روح» در مدارس علمیه خواهران لرستان

برگزاری ویژه برنامه «معجون روح» در مدارس علمیه خواهران لرستان
عزیزی گفت: ویژه برنامه «معجون روح» در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار وهر روز یک صفحه از قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه درکلاس های درس حوزه قرائت و تفسیر می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان از برگزاری ویژه برنامه «معجون روح» با هدف ترویج مطالعه و تدبر در کتب ارزشمند دینی خبر داد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: در ویژه برنامه «معجون روح» هر روز یک صفحه از قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در کلاس های درس حوزه علمیه خواهران لرستان قرائت و تفسیر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به همت اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می شود، گفت: این دوره آموزشی در مدارس علمیه خواهران سراسر استان لرستان برگزار خواهد شد.

عزیزی بیان کرد: با توجه به اهمیت مسآله جوانی جمعیت و تبیین فرهنگ فرزند اوری، طلاب خواهر و مبلغ در این زمینه کرسی های آزاداندیشی فرزندآوری در مدارس علمیه خواهران به صورت دوره ای در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی طراحی و تصحیح سؤال ویژه اساتید مدارس علمیه خواهران لرستان در چند جلسه برگزار می شود که امروز اولین جلسه این دوره به میزبانی مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد برگزار شد.

عزیزی با اشاره به برگزاری دوره دانش و مهارت افزایی تبلیغ ویژه طلاب خاطرنشان کرد: این دوره نیز با هدف ارتقای دانش تبلیغی خواهران طلبه در راستای پاسخگویی به سؤالات و شبهات بانوان برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات