۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۲۵۷۸۶
مدیر حوزه علمیه لرستان:

دشمنان نسل جدید را مورد هدف قرار داده اند

دشمنان نسل جدید را مورد هدف قرار داده اند
حجت الاسلام عبداللهی به توطئه دشمن و هدف قرار دادن نسل نو اشاره کرد و گفت: دانش آموزان به عنوان حافظان دستاوردهای انقلاب در برابر توطئه دشمن آگاه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه صدیقه کبری(س) خرم آباد گفت: نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی نیاز جامعه امروز است.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: دانش آموزان تلاش کنند تا با الگوگیری از سیره زندگانی آن بانوی بزرگ اسلام در راه کسب مسائل تهذیبی، علمی، فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند.

وی به توطئه های دشمن برای گمراهی دانش آموزان، نسل جوان و نوجوان اشاره و عنوان کرد: بصیرت و اگاهی نسل نو لازمه خنثی سازی توطئه های دشمن است.

حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یک ارزش تأکید و عنوان کرد: صیانت از عفاف و حجاب و توجه ویزه نسل امروز به ارزش های دینی و انقلابی لازمه مقابله با توطئه های دشمن در جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن است.

وی بیان کرد: دانش آموزان به عنوان سرمایه های انقلاب و حافظان صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشند.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی امروز به دنبال رواج بی بند و باری و کمرنگ کردن ارزش ها، فاصله گرفتن نسل امروز از انقلاب و ضربه زدن به اصل نظام اسلامی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات