۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۲۵۷۱۱
امام جمعه ازنا:

فعالیت های فرهنگی و تربیتی ارتقا یابد

فعالیت های فرهنگی و تربیتی ارتقا یابد
حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی تربیتی بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: باید به امر تربیت در کنار آموزش توجه ویژه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل اموزش و پرورش لرستان گفت: نسل جدید، فرزندان ما هستند و با حضور پررنگ و اثر گذار در مدارس و برقراری تعامل سازنده، می توانیم پاسخگوی شبهات، سوالات و دغدغه آنها باشیم.

امام جمعه ازنا بر ضرورت گفت و گوی دوسویه با دانش آموزان تأکید کرد و افزود: با بصیرت افزایی بین نسل امروز باید راه نفوذ توطئه های دشمن بسته شود.

وی عنوان کرد: با نگاه انقلابی، روحیه جهادی و بسترهایی که فراهم است، به امر پرورش در کنار آموزش باید توجه ویژه داشت.

حجت الاسلام سپهوند بیان کرد: پررنگ کردنِ بار معنوی الگوهای فرهنگی در تعلیم و تربیت، «فرهنگ سپاس» را در دانش آموزان نهادینه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان و هدف قرار دادن نسل جوان، باید فعالیت های تربیتی بیش از پیش ارتقا پیدا کند، خاطرنشان کرد: آموزش وپرورش نهادی است که باید قدر آن را بدانیم و به آن ارج نهیم.

امام جمعه ازنا تصریح کرد: هیچ نهاد و سازمانی در کشور نمی تواند به اندازه این قشر مثمر ثمر و مفید باشد و امیدواریم با توجه ویژه به این وزارت، شاهد شکوفایی بیشتر فرهنگ در جامعه باشیم.​​​​​​​/9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات