۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۷۲۲۳۳۹
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

رسالت آموزش و پرورش در راستای جلوگیری از توطئه نفوذ دشمن میان نسل آینده

رسالت آموزش و پرورش در راستای جلوگیری از توطئه نفوذ دشمن میان نسل آینده
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به رسالت آموزش و پرورش برای جلوگیری از نفوذ دشمن بین نسل آینده گفت: باید تدبیر و برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در گردهمایی سالانه ائمه جمعه، مدیران، روسای آموزش و پرورش و معاونان تبلیغ حوزه‌های علمیه شهرستان و مناطق لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: ارتقای کیفیت آموزشی در دستگاه تعلیم و تربیت ضرورتی انکار ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان از تشکیل کمیته ای در جهت برجسته سازی نکات مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در لرستان افزود: انجام این کار در راستای ارتقای فرهنگی، دینی، آموزشی و پژوهشی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: آموزش و پرورش با تکیه بر سند تحول بنیادین باید نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت نماید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمن می‌خواهد در سطوح مختلف جامعه بدبینی و بین ما و جوانان تفریق ایجاد کند، گفت: در این راستا آموزش و پرورش به ویژه معلمان رسالت خطیری بر دوش دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: تدبیر و برنامه ریزی از تفرقه افکنی دشمن و نفوذ در میان نسل جوان ایران اسلامی از رسالت های آموزش و پرورش و معلمان نخبه است.

وی یادآور شد: ما بر ارزش‌های اسلامی و دینی و حجاب و عفاف و حیا تاکید داریم و لحظه‌ای از این اعتقادمان عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: این دوران را در سال‌های ۶۰ و ۶۱ پشت سر گذاشته‌ایم که باید با درایت، تدبیر و خرد جمعی با آن برخورد شود و آینده برای ما روشن است.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آموزش و پرورش گفت: شهدای آموزش و پرورش گنجینه ای برای این نهاد فرهنگی هستند که باید از آنها بهره برداری کنیم و بر کمیت آموزش و پرورش افزوده شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات