۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۷۲۵۸۶۱
سردار سلامی:

«ستاره خلیج فارس» محصول قهر دشمن بود

«ستاره خلیج فارس» محصول قهر دشمن بود
فرمانده سپاه با بیان اینکه وقتی توتال و دیگران فازهای پارس جنوبی را ترک کردند ما فازهای مختلف را ساختیم، گفت: ستاره خلیج فارس محصول قهر دشمن بود و کاش زودتر رفته بودند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش گردان های تیپ امام جعفر صادق در مسجد مقدس جمکران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا، گفت: از مجلس امروز عطر روحانیت نبوی و جهاد به مشام می رسد و خوشحال هستم در این جمع که اعضای آن برگزیدگان خداوند هستم حضور دارم.

وی گفت: شما روحانیون سپربلای امت و اسلام بوده و پناهگاه رعیت و سرباز ولایت هستید و تجلی این صفات سیمای کاملی از یک انسان مؤمن است؛ طلاب و روحانیون در بحران های چند سال اخیر نشان دادند اگر بحرانی مانند زلزله ایجاد شود اولین نفرات هستند که حضور پیدا می کنند.

سردار سلامی اظهار داشت: در کرونا طلاب و روحانیون فعالیت های سختی را به عهده گرفتند که حتی خانواده مریض های کرونایی حاضر به عهده گیری آن نبودند.

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: جمعیت روحانیون با این نشاط و معنویت انسان را به حفظ اسلام مطمئن می کند که تا وقتی روحانیون با این استواری و اطمینان قلب هستند هیچ قدرتی یارای غلبه بر اسلام را ندارد؛ این جمعیت به انسان اعتماد به نفس می بخشد.

وی خطاب به جمع حاضر گفت: به خطوط مقدم نگاه کنید همه دشمنانی را می بینید که اشتهایشان برای غلبه بر اسلام بیشتر شده است؛ دشمنان مختلف ما یعنی آمریکا، انگلیس، فرانسه، سعودی و رژیم صهیونیستی می خواهند با ما بجنگند و از «وراء جدر» حمله می کنند و اگر ما این ها را جمیع می بینیم «قلوبهم شتی» است زیرا تعقل نمی کنند و هرگز نمی توانند بر اساس مفروضات غلط قضاوت درست حاصل کنند؛ اولین قربانی این جنگ روانی خود آن ها هستند زیرا خودشان نسبت به دروغ هایشان به باور رسیدند و این بدترین نوع قضاوت است.

عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد: همیشه دشمنی که می بینیم کوچک تر از چیزی است که دیده می شود و قدرت اسلامی بزرگ تر از همه چیز است؛ حق و باطل در این فتنه کاملا متمایز هستند و ابهامی در قضیه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ما قدرت های بزرگ و بی رقیب تاریخ را در هر گردنه ای شکست داده ایم، خاطرنشان کرد: جنگ های نظامی، جنگ اقتصادی، تهاجمات فرهنگی و انتشار پدیده تکفیر و تروریسم حربه هایی بود که دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفت اما طی آن ها نفوذ منطقه ای بیشتر و قدرت بازدارنده ساخته شد؛ امروز اسلام قوی، غنی و نیرومند است و در مقابل دشمن ایستاده و قدرت حرکت را از او گرفته است.

سردار سلامی تأکید کرد: با دست های انبساط یافته و قامت های رفیع روحانیون بسیجی هیچ نگرانی وجود ندارد؛ اگر دشمن از لانه به در نیاید و شمشیرهای ما یکدیگر را ملاقات نکند ما قوی نمی شویم و راز قدرتمند شدن، حضور دشمن در مقابل ما است و هر صحنه ای که دشمن حضور داشته گرفتار این صحنه شده است؛ هر چه دشمن برای ما میدان خطر ساخت، میدانی برای قدرمند شدن ما در آن نقطه تبدیل شد.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی برای حمله به ما شکل گرفت و اگر نبود ما ضعیف می ماندیم؛ اگر تحریم نبود ما به واسطه تعامل آزاد با جهان در شکوفایی نیرومند نمی شدیم و پالایشگاه و نیروگاه نمی ساختیم زیرا دشمن همه نیازهای ما را تأمین می کرد؛ وقتی در صنایع لوازم خانگی به خودکفایی رسیدیم به ما پیغام دادند که پول های بلوکه شده را می دهیم به شرطی که لوازم خانگی بخرید زیرا می خواستند همچنان ما را نیازمند قرار دهند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وقتی توتال و دیگران فازهای پارس جنوبی را ترک کردند ما فازهای مختلف را ساختیم، اظهار داشت: ستاره خلیج فارس محصول قهر دشمن بود و کاش زودتر رفته بودند و هرگز برنگردند؛ اسلام می تواند بدون تکیه بر قدرت ها، مسلمانان را به سعادت دنیا و آخرت برساند. ما در پرتو اسلام سعادتمند می شویم و در غیر این صورت ما یاری نمی شویم.

وی گفت: دشمنان اسلام تکفیر را شکل دادند تا چهره ای جعلی و خشن از اسلام را به جهانیان معرفی کنند اما این حیله کثیف به ما فرصت درخشش و نفوذ بین المللی داد و نیروهای عظیمی شکل گرفتند که انصارالله محصول همین حرکت است؛ حزب الله در عراق و سوریه و لبنان به همین نسبت شکل گرفته است.

سردار سلامی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی جماعت روحانیون وجود دارند قطعا دشمن نخواهد توانست به موفقیتی برسد زیرا این جمع بزرگ، آگاهی می بخشد، حجت می آفریند و از دین خداوند دفاع می کند و این قوی ترین سیمای یک مجاهد است.

ارسال نظرات