۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۲۵۸۶۵
حجت الاسلام‌ والمسلمین حاجی صادقی:

از خودگذشتگی روحانیون بسیجی ستودنی است

از خودگذشتگی روحانیون بسیجی ستودنی است
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در بحران های این سال های اخیر رزمندگان روحانی حضور فعال داشتند و علاوه بر رسیدگی به آسیب دیدگان به حمایت و دلداری بازماندگان پرداختند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در گردهمایی تیپ امام جعفر صادق در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: تیپ امام صادق متشکل از روحانیون در جنگ تحمیلی نقش آفرینی های سترگی انجام داد و این راه را پس از دفاع مقدس نیز ادامه داد.

وی در ادامه افزود: در بحران های این سالهای اخیر رزمندگان روحانی تیپ حضور فعال داشتند و علاوه بر رسیدگی به آسیب دیدگان به حمایت و دلداری بازماندگان نیز پرداختند و شعارشان این بود همیشه کاری را انجام دهیم که کسی حاضر به انجام آن نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان ایثار و از خودگذشتی طلاب بسیجی اظهار داشت: وقتی به خانه های طلاب بسیجی می روم شرمنده می شوم که چه بندگان مخلصی هستند؛ بنابر دستورات رهبر انقلاب تیپ امام صادق نباید مختص به قم باشد؛ در اکثر حوزه های علمیه بزرگ مانند مشهد سه گردان بزرگ حضور دارند و هر جا بالفعل یک تیپ و در حوزه های علمیه کوچک یک گردان وجود دارد.

وی اظهار داشت: حضور گردان های بسیج طلاب و روحانیون ظرفیتی است که در اختیار سپاه و بسیج قرار گرفته است که امیدواریم با کمک فرماندهان سپاه استانی بتوان از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.

ارسال نظرات