۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۲۵۹۵۲
نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز کرد؛

ضعف در اصول دین افراد؛ ریشه ناهنجاری‌های اخلاقی

ضعف در اصول دین افراد؛ ریشه ناهنجاری‌های اخلاقی
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت:اگراصول دین افراد تقویت شود مشکلات درفروع نیزحل خواهد شد چرا که ریشه ناهنجاری‌های اخلاقی ضعف دراصول دین افراد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دیدار با مسؤولان دانشگاه فنی شهید رجایی کاشان بر تقویت اصول دین دانشجویان تأکید کرد و گفت: ریشه تمامی ناهنجاری‌های اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی ضعف در اصول دین افراد است.

وی با اشاره به اینکه اگراصول دین دانشجویان تقویت شود مشکلات در فروع نیز حل خواهد شد، افزود: در کاشان گروه‌های مشاوره حوزوی با مشاوره به بانوان بدحجاب تأثیرگذار شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: فعالیت چهار مجموعه فرهنگی بینش شهید مطهری، طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی، منظومه فکری رهبرمعظم انقلاب و طرح امیربیان در شهرستان کاشان در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های اخلاقی تأثیرگذار بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد با ورود مشاوران حوزوی به پرونده‌های طلاق در شهرستان کاشان بیش از ۴۰ درصد از آمار طلاق در شهرستان کاهش داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم توجه به ظرفیت‌های بزرگ خوابگاهی دانشگاه تأکید کرد و ابراز داشت: مشاوران با حضور در خوابگاه‌های دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی اثرگذاری می‌توانند داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: شک نکنید جبهه حق پیروز است و ما اگر وظایف خود را درست و جهادی انجام دهیم پیروزی جبهه حق بر باطل زودتر محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر حاکم شدن روحیه جهادی حاج قاسم در جامعه افزود: هرکجا که روحیه جهادی حاج قاسم حاکم شود موفقیت‌ها مضاعف است.

به گفته وی رزمندگان اسلام نیز در هشت دفاع مقدس با روحیه جهادی که از خود نشان دادند با دست خالی با دشمن مقابله کردند و به پیروزی رسیدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: در کنار اصول دین برای فروع دین زیبایی‌های اسلام و جمال اسلام را به دانشجویان معرفی و حب اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) به دانشجویان تزریق کنید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات