۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۲۵۹۹۲
نماینده مرکز امور نخبگان حوزه های علمیه عنوان کرد؛

حمایت سالانه مرکز امور نخبگان از طلاب استعداد برتر

حمایت سالانه مرکز امور نخبگان از طلاب استعداد برتر
حجت الاسلام راستگو گفت: حمایت از طلاب نخبه و استعداد برتر حوزه به صورت سالانه و با هدف پشتیبانی از فعالیت های علمی، فرهنگی و پژوهشی طلاب انجام می شود.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام راستگو، نماینده مرکز امور نخبگان حوزه در نشست هم افزایی طلاب استعداد برتر جامعه الزهرا(س) که در ساختمان شهید بهشتی برگزار شد به تشریح برخی حمایتها از طلاب پرداخت.

وی با بیان اینکه استعدادهای برتر، بعداز شناسایی، باید مورد حمایتهای معیشتی، فرهنگی مرکز خدمات و مراکز حوزوی باشند، افزود: بخشی از این حمایت ها از طریق بنیاد علمی نخبگان انجام می شود.

نماینده مرکز امور نخبگان به معرفی طرح‌های حمایتی بنیاد ملی نخبگان پرداخت و گفت: یکی از این طرح‌ها، طرح شهید وزوائی است که در قالب این طرح، طلاب استعداد برتر در سامانه سینا ثبت نام کرده و بعداز شناسایی مورد حمایت تحصیلی سالانه قرار می‌گیرند و هدف از این طرح پشتیبانی از فعالیتهای علمی و فرهنگی مستعدان حوزوی کشور در طول سال تحصیلی است.

حجت الاسلام راستگو به تشریح طرح شهید احمدی روشن پرداخت و خاطر نشان کرد: در این طرح از هسته های طلبگی، دانشجویی مسئله محور حمایت می شود.

وی، «بهره مندی از حمایتهای مالی، معنوی و فرهنگی بنیاد علمی نخبگان»، «بهره مندی از محضر استاد صاحب نظر»، «کسب مهارت و توانمندی در بستر حل یک مسئله واقعی» را از مزایای مشارکت در طرح شهید احمدی روشن برای اعضای هسته برشمرد.

ارسال نظرات