۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۷۲۳۲۳۸

نشست صمیمی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با جامعه نخبگانی طلاب قم

نشست صمیمی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با جامعه نخبگانی طلاب قم
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با اعضای جامعه نخبگانی طلاب و روحانیون استان قم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، گردهمایی تجلیل از نخبگان حوزه های علمیه استان، با حضور حجج اسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز حوزه های علمیه کشور و ستوده مدیرکل مرکز خدمات استان قم و جمعی از مسئولین مرکز خدمات حوزه، در سالن همایش های مرکز قرآنی اسراء برگزار شد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان قم در این مراسم، ضمن خیر مقدم به حاضرین، به برخی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون نخبگان حوزوی و مطالبات ایشان از نخبگان اشاره کرد.

در ادامه آقای رستمی، مسئول دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه های علمیه، با بیان اینکه در حال حاضر حمایت از نخبگان در سه مرحله، سنتی، هدفمند و حل مسئله انجام می شود، گفت:

برای تغییر ریل گذاری در این زمینه و تمرکز بر حمایت با نگاه حل مسئله که مورد نظر رهبر معظم انقلاب نیز هست آمادگی داریم.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوز های علمیه نیز در ادامه ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) و سالروز 13 آبان به سه ویژگی نخبگان یعنی: دانش، آگاهی و مسئولیت، اشاره کرد و افزود: مهم ترین رسالت فرهیختگان ما ورود به آرمانهای امام ، انقلاب و مقام معظم رهبری و کاربردی کردن آنهاست.

وی در ادامه با اشاره به لزوم رابطه دوسویه بین نخبگان به عنوان نیروی پیشران حوزه های علمیه و مسئولین حوزوی، گفت: باید از نظرات کارشناسی نخبگان برای اصلاح متن زندگی مردم استفاده کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه در پایان با اشاره به اینکه روش تشخیص نخبگی باید تصحیح شود، فراهم شدن مقدمات لازم برای شکوفا شدن استعدادها را ضروری دانست.

ارسال نظرات