۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۷۲۲۸۵۹

نشست صمیمی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با کارکنان مرکز خدمات استان قم

نشست صمیمی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با کارکنان مرکز خدمات استان قم
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با مدیرکل، معاونان و کارکنان مرکز خدمات استان قم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در بیست و دومین گام از سفرهای استانی و دیدار با کارکنان مراکز استانی مرکز خدمات، با مدیرکل، معاونان و کارکنان مرکز خدمات استان قم دیدار و گفت و گو کرد.

نشست صمیمی با کارکنان مراکز استانی مرکز خدمات و اطلاع از روند خدمت‌رسانی به جامعه هدف و همچنین مشکلات و دغدغه‌های کارکنان مراکز استانی از جمله برنامه‌های رئیس مرکز خدمات است و تاکنون

حجت الاسلام و المسلمین دکتر میرمحمدی با حضور در 21 استان با کارکنان این مراکز دیدار کرده و در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌هایشان قرار گرفته است.

در گام بیست و دوم از این طرح، رئیس مرکز خدمات با مدیرکل، معاونان و کارکنان مرکز خدمات استان قم دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست که در سه جلسه برگزار شد، کارکنان مرکز خدمات استان قم علاوه بر بیان توضیحاتی درباره روند خدمت رسانی به طلاب و روحانیون استان، به برخی از مشکلات موجود اشاره کرده و پیشنهادهایی برای ارتقای خدمات مرکز ارائه کردند.

رئیس مرکز خدمات نیز در پایان این جلسات ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان مرکز خدمات استان قم در خدمت‌رسانی به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج)، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و به سؤالات مطرح شده درباره رویکردها و برنامه‌های مرکز پاسخ داد.

ارسال نظرات