۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۷۲۶۱۸۸
نماینده ولی فقیه در کاشان عنوان کرد؛

نظام جمهوری اسلامی؛ زمینه ساز ظهور

نظام جمهوری اسلامی؛ زمینه ساز ظهور
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: کمک به نظام جمهوری اسلامی به عنوان حکومت زمینه ساز ظهور یکی از مهمترین کار‌هایی است که می‌تواند ظهور را نزدیک‌تر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در جمع اعضاء هئیت فاطمیون مدافع حرم، گفت: دشمن تلاش می‌کند پرچمی که به نام دین و خدا و اسلام و تفسیر اهل بیتی برافراشته شده است را پایین بیاورد.

وی افزود: رزمندگان ایرانی، افغانستانی، پاکستانی و حزب الله که در دفاع از حرم همه مشکلات و سختی‌ها را با جان و دل پذیرفته و برای تقویت دین خدا مبارزه کردند در این راه ثابت قدم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: مدافعان حرم برای اینکه به مقابله به دشمن نروند می‌توانستند بهانه بیاورند، اما برای رسیدن به هدف، فریب شیطان و جاذبه‌های دنیا را نخوردند و از حرم دفاع کردند.

وی با اشاره به مراحل سه گانه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، گفت: بیرون کردن طاغوت از کشور، بیداری اسلامی و جهانی شدن اسلام و آگاهی عدالت طلبان جهان تا رسیدن به ظهور از مراحل سه گانه انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام در رأس همه آن‌ها آمریکا از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا توطئه داعش برای این ادامه داشته تا با پرچمی که به نام دین و اسلام و تفسیر اهل بیتی در ایران برافراشته شده مقابله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم استقامت در مبارزه با دشمن تا رسیدن به پیروزی نهائی تأکید کرد و افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما در مسیر رسیدن به قله ظهور هستیم و باید باور کنیم می‌توانیم به نزدیک شدن ظهور کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: کمک به نظام جمهوری اسلامی به عنوان حکومت زمینه ساز ظهور یکی از مهمترین کار‌هایی است که می‌تواند ظهور را نزدیک‌تر کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات