۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۲۶۳۱۴
یکتا:

از پشت مرزهای بصره به مرزهای بیت المقدس رسیدیم

از پشت مرزهای بصره به مرزهای بیت المقدس رسیدیم
رئیس جمعیت امام رضایی ها گفت: داعشی های گرگ صفت را علنی کردند تا اذهان را علیه انقلاب کنند اما ما از دیوارهای بصره به دیوارهای بیت المقدس رسیدیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا سردار حسین یکتا در همایش «گام دوم انقلاب اسلامی اقتدار ملی و حکمرانی در نظم جدید جهانی» در مجتمع یاوران مهدی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: دانشگاه ها و استان ها ها رفتم و مشاهداتی داشتم که باید بگویم دشمن بچه های ما را و نیروهای انقلاب را بیدار کرد و همه در حال تلاش تا اتفاق جدیدی برای انقلاب رقم بزنند.

وی با بیان اینکه سنن الهی را می توان در اتفاقات انقلاب دید، ادامه داد: اگر انقلاب هم صورت نمی گرفت آمریکایی ها به دنبال نظام تک قطبی بودند و کاری که در نظام رسانه ای و اینترنت جهانی صورت می دهند همان استعمار نوین است؛ زمزم انقلاب اسلامی در میان دویدن نیروهای انقلاب شکل گرفت و تلاش در مسیر خداوند برکات فراوانی دارد.

رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: انقلاب ما در این جنگ هشت ساله صادر شد و جنگ برای انقلاب اسلامی نعمت بزرگی بود؛ از 68 تا 78 ده سال سرمایه گذاری شد و طی آن امور تربیتی و جهاد سازندگی تعطیل شد و حتی می خواستند سپاه را منحل کنند که رهبری نگذاشت تا 78 در کوی دانشگاه می خواستند به نتیجه برسند؛ در میان حوادث سال 78 زمزم راهیان نور بیرون زد و بسیاری از افراد را تغییر داد.

وی تصریح کرد: غواص های دست بسته در زمانی که انقلاب اسلامی نیاز داشت با نظر امام زمان رخ نشان دادند و اثر کردند؛ دشمن از 78 ده سال سرمایه گذاری کرد که در 88 ثمره اش را بچیند اما با صبر حضرت آقا فتنه جمع شد و زمزم اربعین بیرون زد.

یکتا با اشاره به توسعه شبکه های اجتماعی از سال 88 اظهار داشت: زیرساخت های آی تی و شبکه های اجتماعی تقویت شد و به بهانه کرونا دست هر بچه یک موبایل داده شد و در نهایت مرجع فکری فرزندان ما موبایل و شبکه های اجتماعی شدند؛ این گوشی هویت مجازی، لذت و درآمد را به نوجوانان بخشید و کل زیست بوم را عوض کرد؛ بعد از فتنه 88 دیگر شاخ سیاسی جلوی رهبری نداریم اما تلاش کردند با همین نوجوان ها به انقلاب بدل بزنند.

رئیس جمعیت امام رضایی ها تأکید کرد: هر چه به دختران و پسران خود می گفتیم در قضیه دیپلماتیک همه چیز در حال تغییر است و دنیا در حال پوست اندازی است، گوش نمی کردند؛ دولت پیش رفته است و با وجود سخت ترین تحریم ها نفت فروش می رود و دلار آن وارد می شود و به زودی گردنه نفسگیر اقتصادی را رد می کنیم.

سردار یکتا تصریح کرد: اگر نفوذی ها بگذارند منابع و جمعیت کشور ظرفیت بسیار بزرگی است؛ در جنگ سخت از 18کشور اسیر گرفتند؛ شهادت طلبی را از ما گرفتند و داعشی های گرگ صفت را علنی کردند تا اذهان جهان را علیه اسلام و انقلاب کنند اما ما از دیوار های بصره به دیوارهای بیت المقدس با اتحادی قوی از رزمنده های اسلامی رسیدیم.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: خبری نیست و فکر نکنید اتفاق بدی در حال وقوع بوده و باید امیدوار باشیم؛ رهبر انقلاب فرمود قضیه فلسطین کلید رمزآلود فرج امت اسلامی است و امام کبیر نیز فرمود راه قدس از کربلا می گذرد و این بیانات نشانه هایی است که باید جدی گرفت.

سردار یکتا تأکید کرد: کل مأموریت ایران در CIA به موصاد واگذار شده است و این اغتشاشات با خشونت بالا از جنس کارهای اسرائیلی است و برای یکسره کردن کار رژیم غصبی منتظر حماقتی از جانب آنها هستیم؛ صهیونیست ها مستأصل شدند اما فهمیدند که باید بر نسل گهواره ای کار کنند همانطور که امام خمینی در سال 42 نیروهای خود را در گهواره ها دید، خواستند ظرفیت انقلاب را بگیرند. ما یقه اسرائیل را در مرزهایش گرفتیم و او یقه فرزندان ما را گرفت.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمود این نسل انقلاب را به اوج خود می رساند، تأکید کرد: دشمن تلاش کرد این دختر پسر ها را بگیرد زیرا نسل دهه هشتادی ها عجیب هستند اما صدای شاهرخ ضرغام ها می آید؛ این نسل با همه مشکلاتی که دارد دل های آماده داشته که به زودی از همه ما انقلابی ها جلو می زند؛ این دفعه فکر می کنم دوران یارگیری امام زمان شروع شده است.

رئیس جمعیت امام رضایی ها تصریح کرد: خداوند می خواهد پرچمی را بالا ببرد و «دلیل المتحرین» را ثابت کنند و نشانه های این امر را می بینم؛ کسانی در خیابان در تشییع جنازه حاج قاسم حاضر شدند که اصلا به ظاهر آن ها نمی خورد و این نیز از جانب خداوند نشانه ای برای ما بود که در امتدادش سرود سلام فرمانده بدون هیچ ساختار و بودجه های در همه جای کشور طنین انداز شد.

وی با اشاره به شخصیت رهبر معظم انقلاب گفت: این آقا آماده مأموریت است و این روزها دل همه ما را درگیر خود کرده است؛ حاج قاسم سلیمانی دو ساحت تربیتی داشت که در ابتدا از جانب خانواده و سپس در جبهه تربیت شد اما وقتی با رهبر انقلاب نشست و برخاست داشت ذیل تربیت ولایی قرار گرفت و نفوذ بر ملل پیدا کرد؛ حاج قاسم ذبح عظیمی بود که در امتداد آن فتح عظیم شکل خواهد گرفت.

حاج حسین یکتا با اشاره به ویژگی های نیروهای انقلاب در دهه شصت اضافه کرد: همه مشرک به شرک استخدام شدیم اما دهه 60 در مسجد بودیم و طلاب ما طبیب دوار بودند؛ بسیار مرگ بر شاه گفتند اما نماز جمعه نیامدند و خیلی از نماز جمعه‌ای ها جبهه نیامدند و بسیاری از جبهه آمده ها شب عملیات مبهوت شدند؛ این انقلاب با تلاش های دل های محکم و راسخ شکل گرفت و پیش رفت.

وی با اشاره به لزوم تشکیل حلقه های میانی تأکید کرد: رهبری حکیم و عالم است و چیزی می داند که دستور می دهد قضیه شاهچراغ را مانند عاشورا زنده نگاه داریم؛ باید تلاش کنیم و از پایگاه های خود ظرفیت ایجاد کنیم؛ در اطراف مسجد امام صادق در میدان فلسطین با این همه بزرگی 2500 کافی شاپ وجود دارد و در آن مسجد هم یک اتوبوس آدم بیشتر برای نماز نیست.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الاوصیاء با بیان اینکه باید نوع تفکر خود را عوض کنیم و برای انقلاب نیرو را جذب کنیم، تصریح کرد: 11 میلیون دانش آموز در متوسطه اول هستند و انرژی آن ها آزاد شده و می بینیم که زمزم پیش رو دیدنی است؛ حلقه های میانی یعنی تشکیلات هایی درست شود که مأموریت ها را از حکمرانی بگیرد و یا خودش اجرا کند یا به دیگران بسپارد؛ برای مثال می توان در آموزش معلمان به آموزش و پروش کمک کردن و این کارها سبب تبدیل نظام دولت و ملت به امام و امت خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در عراق زمان صدام بر روی احزاب سرمایه گذاری کردیم و احزاب روی کار آمدند و اشرافی بازی در آوردند اما آمریکا 4هزار سمن راه انداخت که اغتشاشات عراق را مدیریت کردند؛ در تشکیلات امام رضایی ها قدرت کار مردمی را دیدم که بدون بودجه و با فعالیت بالا خیرین آمدند و خدمات اجتماعی ارائه کردند. باید در کار جهانی نیز متمرکز بود زیرا تمرکز و تخصص، دانش و رسانه را می آورد.

ارسال نظرات