۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۲۶۳۸۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جامعه اسلامی باید در تمامی بخش‌ها بانوان متخصص تربیت کند

جامعه اسلامی باید در تمامی بخش‌ها بانوان متخصص تربیت کند
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی در تمامی بخش‌ها باید بانوان متخصص تربیت کند، گفت: ۹۸ درصد متخصصان زنان و زایمان در ایران بانوان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در جمع عزاداران فاطمیه در روستای کاغذی، گفت: به مذهب تشیّع، فاطمیه، امیرمومنان(ع) و به استمرار ولایت الهیه امیرالمومنین و ولایت فقیه باید افتخار کرد.

وی با عوامل انحراف از ولایت الهیه بعد از ۷۰ روز از واقعه غدیر اشاره کرد و افزود: ۱۲۰ هزار نفر با امیرمومنان(ع) بیعت کردند، اما مهاجرین و انصار بیعت شکنی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ۲ عامل از ۱۰ عامل انحراف از ولایت از طریق ادعیه و روایات از روحیه قبیله گرایی بین مردم حجاز به عنوان مهمترین عامل نام برد و گفت: امام حسین(ع) سال ۵۸ هجری قمری در منا در خطبه‌ای می‌فرماید، به دلیل روحیه قبیله گرایی معاویه بر شما مسلط شده است و ظلم می‌کند.

وی انحراف جامعه از ولایت وعدم تبعیت از امیرمومنان(ع) بعد از رحلت پیامبر با استناد به دعای ندبه به عنوان دومین عامل انحراف جامعه از ولایت امیرمومنان(ع) اشاره کرد و گفت: حقد و کینه جنگ‌های بدر، خیبر، حنین سبب شد تا بعد از رحلت پیامبر به سراغ امیرمومنان(ع) نروند.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: امروز پرچم امیرمومنان (ع) و اسلام توسط رهبر معظم انقلاب برافراشته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه فاطمه زهرا(س) را بهترین الگو برای زنان دانست و با اشاره به اینکه جامعه اسلامی در تمامی بخش‌ها باید بانوان متخصص تربیت کند، گفت: امروز ۹۸ درصد متخصصان زنان و زایمان در نظام جمهوری اسلامی ایران بانوان هستند.

وی با اشاره به اینکه زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران اسلامی نشان دادند حجاب و عفت مانع پیشرفت نیست، افزود: زنان محجبه ایرانی با پیشرفت در بخش‌های مختلف تئوری غرب را که حجاب مانع پیشرفت است را به زباله دان انداخته است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات