۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۲۶۴۶۷

مراسم «نوگلان فاطمی» در کاشان برگزار شد

مراسم «نوگلان فاطمی» در کاشان برگزار شد
اصفهان – مراسم نوگلان فاطمی کاشان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در آستان مقدس امامزاده حبیب ابن موسی(ع) شهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مراسم نوگلان فاطمی کاشان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در آستان مقدس امامزاده حبیب ابن موسی(ع) شهرستان کاشان برگزار شد.

مسلم محمود زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان صبح امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مراسم نوگلان فاطمی کاشان امروز با حضور یکهزار و ۲۰۰ نفر دانش آموز کاشانی در آستان مقدس امامزاده حبیب ابن موسی(ع) شهرستان کاشان برگزار می شود.

وی مداحی، همخوانی فاطمی دانش آموزان را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی حجت الاسلام محمدرضا ثابتی در مراسم نوگلان فاطمی کاشان اعلام کرد.

محمود زاده توجه به سبک زندگی فاطمی و تبیین ولایت مداری حضرت فاطمه زهرا(س) بین دانش آموزان نوجوان را از اهداف برگزاری این مراسم دانست و از مدارسی که برای برگزاری مراسم نوگلان فاطمی در کاشان همکاری کردند تقدیر و تجلیل کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان همچنین ابراز امیدواری کرد برگزاری مراسم نوگلان فاطمی در شهرستان کاشان بستر و زمینه آشنایی دانش آموزان با معارف اهل بیت(ع) را فراهم کند.

لازم به ذکر است، مراسم نوگلان فاطمی کاشان از سوی دانش آموزان هیات دانش آموزی نوگلان فاطمی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان صبح امروز در آستان مقدس امامزاده حبیب ابن موسی(ع) شهرستان کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات