۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۲۶۴۷۷
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد؛

ضرورت بهبود نگرش‌ها در عرصه جهاد تبیین

ضرورت بهبود نگرش‌ها در عرصه جهاد تبیین
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری با اشاره به‌ ضرورت بهبود نگرش‌ها در عرصه جهاد تبیین، گفت: باید تمام توجه و فکر ما فعالیت در عرصه جهاد تبیین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز، در مراسم معارفه سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران بجنورد، با اشاره به اهمیت خدمت در این نهاد مقدس، اظهار کرد: خدمت به ایثارگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: خدمت به ایثارگران توفیق بزرگی است که نصیب کارکنان و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شده است البته فرقی نمی‌کند افراد در این مجموعه چه پست و جایگاهی داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: باید برای این توفیق بزرگ که همانا خدمت به ایثارگران است شاکر بوده و در این مسیر باصداقت و وجدان کاری عمل کنیم؛ چراکه ایثارگران در بحبوحه عمل ایثار و صداقت را سرلوحه کار خود قراردادند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، ادامه داد: در اغتشاشات اخیر اغتشاشگران با رفتار و کردار خود نقشه‌های از پیش طراحی‌شده دشمنان را در این سرزمین پیاده کردند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری تصریح کرد: جنایاتی که اغتشاشگران در این مدت در ایران مرتکب آن شدند هیچ‌وقت از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این اغتشاشات عده‌ای که از مواهب کشور بیشترین بهره را برده بودند با هدایت و رهبری دشمنان اسلام و قرآن به میدان آمده و از هیچ رفتار سخیفی چشم‌پوشی نکردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: در این اغتشاشات قشر مرفه و بی‌درد نسبت به قشر کم برخوردار جنایات بزرگی مرتکب شدند که تنها یک نمونه آن شهادت شهید آرمان علی وردی و شهید روح‌الله عجمیان که در پایین‌شهر زندگی می‌کردند و جزء افراد کم برخوردار جامعه بودند، است.

وی اضافه کرد: این شهیدان گران‌قدر به دلیل اینکه در برابر اغتشاشگرانی که اکثراً از قشر متمول جامعه بودند ایستادگی کردند به آن طرز فجیع به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری ادامه داد: به‌طور یقین این جنایات هیچ‌گاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی‌شود مگر می‌شود این جنایات و خسارات بسیاری را که اغتشاشگران به اموال عمومی وارد کردند را نادیده گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در انتها با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، گفت: بایستی نگرش‌ها در عرصه جهاد تبیین بهبود یافته و به فعالیت در این عرصه توجه بیشتری شود؛ چراکه اگر فرهنگ و نگاه درست شود مسائل دیگر هم حل می‌شود./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات