۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۲۵۷۱۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

پرداختن به مباحث خانواده اهمیت بسیاری دارد

پرداختن به مباحث خانواده اهمیت بسیاری دارد
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری با اشاره به اهمیت خانواده، گفت: پرداختن به مباحث خانواده از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز، در دیدار با اعضای هیئت‌امنای هیئت رزمندگان خراسان شمالی، اظهار داشت: طبق آمار کسانی که در اغتشاشات اخیر به خیابان آمده و آشوب کردند یا فرزندان طلاق بودند یا فرزندانی بودند که طلاق عاطفی در زندگی‌شان وجود داشت لذا بحث پرداختن به مباحث خانواده اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: باید در زمینهٔ خانواده کار تبلیغی انجام دهیم و همان‌طور که برای عاشورا و امام حسین(ع) تبلیغ می‌کنیم باید برای مردم هم تبلیغ کنیم و در این راستا باید ائمه جماعات از ظرفیت منابر استفاده کرده تا مردم خودشان پای‌کار بیایند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی هم می‌توانند در این زمینه ورود پیداکرده و گام‌های مؤثری بردارند.

وی در ادامه خطاب به هیئت‌امنای هیئت رزمندگان، تصریح کرد: هیئت رزمندگان باید یک نفر را به‌عنوان مسؤول رسانه قرار دهد کسی که جوان و پرانرژی بوده و دغدغه داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری ادامه داد: هیئت رزمندگان زمانی خیلی جوان و پرکار بود و بیشترین جمعیت را داشت الآن هم تکثر پیدا کرده و جمعیت و فعالیت آن بیشتر شده است به‌طوری‌که هر یک نفر یک هیئتی را تشکیل داده است.

وی خاطرنشان کرد: البته ما باید هیئتی بدون آسیب داشته باشیم برخی از این هیئت‌ها آسیب دارند ما اگر بخواهیم یک هیئت بدون آسیب معرفی کنیم باید یک هیئت را به‌عنوان الگو داشته باشیم که هم مردمی و بدون آسیب باشد هم هوای نظام را داشته باشد و دولتی هم نباشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: هیئت باید کادر سازی هم انجام دهد و کار سپردن به دیگران هم در برنامه خود داشته باشد باید بحث کادر سازی و کار سپردن به دیگران به‌مرور تقویت شود باید با تمام توان و امکانات به هیئت کمک کنیم.

وی اضافه کرد: نکته بعدی که خیلی مهم است این است که هیئت رزمندگان سالی چند جلسه داشته باشد و از تمام رزمندگان قدیمی که دلسرد شده‌اند و فکر می‌کنند فراموش شدند دلجویی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: نباید رزمندگان را فراموش کنیم این‌ها 8 سال از خود و خانواده خود گذشتند و برای حفظ میهن و آبروی نظام اسلامی جنگیدند در حقیقت رزمندگان آبروی شهر و آبروی نظام اسلامی هستند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات