۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۰۸۱۲۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

تحقق عدالت در توزیع خدمات نظام سلامت از انتظارات به حق مردم است

تحقق عدالت در توزیع خدمات نظام سلامت از انتظارات به حق مردم است
خراسان شمالی – حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: عدالت در توزیع خدمات نظام سلامت مطالبه به‌حق مردم است که باید با همت دولت مردمی و عدالت‌محور محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در جمع اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان که در آستانه هفته سلامت برگزار شد، حوزه سلامت را مسئله اولویت‌دار خراسان شمالی دانست و با بیان اینکه موضوع سلامت همواره و در همه جوامع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: مسائل مربوط به این حوزه باید در اولویت توجهات قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه جامعه به حوزه سلامت بیش از بخش‌های دیگر است، افزود: ائمه جمعه نیز در تریبون‌های مختلف این موضوع را مورد توجه قرار داده و تأکید کرده‌اند که همه ما تابع تصمیمات نظام سلامت هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه با بیان اینکه عدالت در توزیع خدمات نظام سلامت مطالبه به‌حق مردم بوده و باید با همت دولت مردمی و عدالت‌محور محقق شود، گفت: نظام سلامت بعد از انقلاب اسلامی به درجات افتخارآمیزی از موفقیت دست پیدا کرده؛ اما همچنان مسیر پیشرفت وجود دارد.

وی اشاره‌ای نیز به سفر مقام معظم رهبری در مهرماه سال 91 به خراسان شمالی داشت و گفت: در این سفر بسیاری از زیرساخت‌های استان ازجمله در حوزه بهداشت و درمان توسعه پیدا کرد و امیدواریم در سفر استانی رئیس‌جمهور به خراسان شمالی در سال جاری نیز با همین نگاه، شاهد رشد در شاخص‌های گوناگون استان باشیم.

سید جواد پورنقی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از حوزه سلامت استان، به برخی از شاخص‌های مهم و جایگاه استان نسبت به کل کشور اشاره داشت.

وی عنوان کرد: در کنار تلاش برای بهبود شاخص‌های بهداشت و درمان استان و توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه، هفته سلامت فرصت مناسبی است تا با آگاهی‌بخشی به مردم و تبیین موضوعات مرتبط با سلامت مردم به ارتقای فرهنگ عمومی کمک کنیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ایران نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
انسان مؤمن از منظر قرآن به لحاظ سواد رسانه‌ای چنان هوشیار است که فاسقان امید چندانی به اینکه او را تحت تاثیر خبر خود قرار دهند ندارند.
0
0