۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۲۶۵۰۰
از سوی مدرسه اسلامی هنر؛

دوره آموزش‌های مهارتی هنری ویژه خانواده طلاب و روحانیون برگزار می‌شود

دوره آموزش‌های مهارتی هنری ویژه خانواده طلاب و روحانیون برگزار می‌شود
مرکز خدمات قم با همکاری مدرسه اسلامی هنر با هدف ارتقای دانش و مهارت‌افزایی خانواده طلاب، دوره آموزش‌های مهارتی هنری ویژه خانواده طلاب و روحانیون محترم را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مرکز خدمات قم با همکاری مدرسه اسلامی هنر با هدف ارتقای دانش و مهارت‌افزایی خانواده طلاب، دوره آموزش‌های مهارتی هنری ویژه خانواده طلاب و روحانیون محترم را برگزار می کند.

دوره آموزش‌های مهارتی هنری ویژه خانواده طلاب و روحانیون محترم قم برای طلاب غیرشاغل و دارای پرونده فعال می باشد.

این دوره آموزشی در 9 رشته نویسندگی، سینما، ادبیات کلاسیک، گویندگی، ویراستاری، خوشنویسی، طراحی و گرافیک، عکاسی و سواد رسانه ای برگزار می شود.

علاقه مندان برای ثبت نام این دوره از دو طریق می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

روش ثبت نام: مرحله اول: از طریق پنل شخصی در سامانه سخا، خدمات فرهنگی، کارگاه ها و آموزش ها، اضافه نمودن، برای هر یک از اعضای خانواده خود ثبت نام کنید.

مرحله دوم: پس از پایان مدت ثبت نام، پیامکی برایتان ارسال می شود تا وارد سایت مدرسه اسلامی هنر شوید و دوره آموزشی خود را انتخاب کنید تا لینک دوره برایتان ارسال شود.

گفتنی است مهلت ثبت نام در این دوره تا پایان دیماه خواهد بود و با توجه به اینکه دوره ها رایگان و غیر حضوری می باشد، ظرفیت محدود بوده و علاقه مندان باید هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام آن اقدام کنند.

دوره آموزش‌های مهارتی هنری ویژه خانواده طلاب و روحانیون برگزار می‌شود

ارسال نظرات