۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۲۶۵۳۵
همزمان با ایام فاطمیه صورت گرفت؛

فعالیت تبلیغی و جهادی طلاب بسیجی مدرسه حقانی در روستاهای محروم قمرود

فعالیت تبلیغی و جهادی طلاب بسیجی مدرسه حقانی در روستاهای محروم قمرود
طلاب جهادی پایگاه بسیج مدرسه علمیه حقانی از پایگاه های تابعه بسیج طلاب استان قم در ایام فاطمیه در برخی از روستاهای محروم قمرود به فعالیت پرداختند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، طلاب جهادی پایگاه بسیج مدرسه علمیه حقانی از پایگاه های تابعه بسیج طلاب استان قم در ایام فاطمیه در برخی از روستاهای محروم قمرود به فعالیت تبلیغی و جهادی پرداختند.

در ایام فاطمیه، طلاب بسیجی این مدرسه علمیه در قالب گروه جهادی اقدام به فعالیت تبلیغی، فرهنگی و جهادی در ۱۴ روستای منطقه محروم قمرود پرداختند و در شب شهادت صدیقه کبری(س) به عنوان شب پایانی این فعالیت ها حجت الاسلام سیدروح الله سیدحقی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم نیز ضمن حضور در جمع جهادگران بسیجی و مردم منطقه از تلاش های صادقانه و مخلصانه این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

این گزارش می افزاید: در این فعالیت ها که به همت بسیج طلاب و با همکاری معاونت تبلیغ مدرسه علمیه حقانی صورت گرفت، علاوه بر برنامه هایی فرهنگی و آموزشی ویژه دانش آموزان، طرح های بصیرت افزا ویژه اهالی روستاها و خانواده ها به مرحله اجرا درآمد.

همچنین از دیگر فعالیت های این گروه جهادی که با استقبال روستاییان نیز همراه شد، می توان به سخنرانی، اقامه روضه خانگی، برپایی نماز جماعت و بیان احکام شرعی اشاره کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
برایتان آرروی موفقیت دارم.
0
0