۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۷۲۶۵۸۷

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به مناسبت حماسه ۹ دی

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به مناسبت حماسه ۹ دی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم طی اطلاعیه ای ویژه برنامه های حماسه ماندگار نهم دی ماه را اعلام کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم طی اطلاعیه ای ویژه برنامه های حماسه ماندگار نهم دی ماه را اعلام کرد.

 متن این اطلاعیه بدین شرح است:

حادثه نهم دی که حادثه ماندنی در تاریخ ماست. این حادثه، حادثه کوچکی نیست. این حادثه، شبیه حوادث اول انقلاب است. این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته شود.

مقام معظم رهبری

فتنه پیچیده آمریکایی- صهیونیستی سال۸۸ که با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی با الگوگیری از انقلاب های رنگی صورت گرفت، یکی از طراحی های بزرگ دشمن برای رسیدن اهداف شوم خود بود که با به کارگیری عوامل داخلی خود ناآرامی هایی را در ماه های پس از انتخابات در سطح کشور به وجود آورد.

تقلب اسم رمز عملیاتی بود که با فریب مردم درصدد شورش علیه جمهوریت و اسلامیت نظام برآمد و جریان فتنه سوار بر این موج، همسو با دشمنان قسم خورده انقلاب برای مقابله با نظام اسلامی و مقدسات پیش رفت.

نهم دی ماه سال۸۸ یادآور خلق حماس های عظیم و ماندگار است که بار دیگر دست قدرت و اراده الهی رادر حمایت از اسلام و نظام اسلامی نشان داد. حرکت خودجوش، تاریخی و بی نظیر مردم مؤمن، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در راه حراست از نظام، ولایت فقیه و آرمانهای مقدس انقلاب و دفاع جانانه از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز فصل جدیدی از هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی را در تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران عزیز اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم و امنیت و یاد سرباز ولایت و سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این تربیت یافته مکتب عاشورایی امام حسین(ع) وگرامیداشت یوم الله نوزدهم دی ماه و لزوم حفظ بصیرت و هوشیاری مردم در مقابله با جنگ ترکیبی و توطئه های کنونی استکبار جهانی که با عاملیّت منافقین،گروههای تجزیه طلب و وطن فروشان داخلی همراه است؛ ازعموممردم شریف و بصیر شهر کریمه اهل بیت(ع) برای حضور دشمن شکن و انقلابی در ویژه برنامه های دهه بصیرت دعوت به عمل

می آورد.

۱-راهپیمایی بزرگداشت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت،

زمان :روز جمعه ۹دی پس از اقامه نماز جمعه-مسیر: از مصلای قدس تا چهار راه شهداء

۲-سیزدهمین همایش پیشگامان بصیرت، مدافعان ولایت (خانواده معظم شهدای استان قم) همراه با مراسم دعای پرفیض سمات؛ سخنران حجت الاسلام ذوالنوری

زمان :جمعه ۹دی ماه مکان:خیابان شهداء، حسینیه حضرت امام خمینی(ره)دفتر مقام معظم رهبری.

۳-مراسم گرامیداشت حماسه ماندگار ۹ دی:

سخنران حجت‌الاسلام و المسلمین آقاتهرانی

زمان: جمعه ۹ دی پس از نماز عشاء

مکان:حرم مطهرحضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، شبستان حضرت امام خمینی قدس سره

ارسال نظرات