۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳
کد خبر: ۷۲۶۵۹۶
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم:

برای خاموش کردن آتش فتنه راهی جز جهاد تبیین نداریم

برای خاموش کردن آتش فتنه راهی جز جهاد تبیین نداریم
کرمانشاه ـ سردار ریحانی در خصوص راه مقابله با فتنه، گفت: برای خاموش کردن آتش فتنه راهی جز روشنگری و بصیرت افزایی و جهاد تبیین نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی ماه که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار داشت: حماسه ۹ دی ماه نماد عزت، سربلندی و بصیرت مردمی بود که برای دفاع از ارزشهای انقلاب در مقابل دشمنان ایستادند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: مردم فهیم و آگاه با صدای رسا در نهم دی ماه این روز را به حماسه تبدیل کردند و اعلام کردند که برای دفاع از اصول اسلام و آرمانهای این انقلاب تا پای جان مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.

وی گفت: اگر تاریخ را نگاه کنیم دشمنان دین خدا برای شکستن پایه های دین و اسلام از مسیر بی اخلاقی، بی عفتی و بی فرهنگی وارد شده اند.

سردار ریحانی گفت: در اغتشاشات اخیر در هیچ جای کشور این مدعیان و فتنه گران از زبان مردم سخن نگفتند و به مطالبات بحق مردم از جمله معیشت، اشتغال و مسائل اقتصادی اشاره نکردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه شعار زن، زندگی آزادی یعنی بی عفتی و استفاده ابزاری زنان در این فضا، تصریح کرد: بحمدالله با هوشیاری مردم فهیم و حضور در حماسه سیزدهم آبان این نقشه فتنه گران نیز نقش بر آب شد و بار دیگر برای مقابله با شیاطین به میدان آمدند.

سردار ریحانی در خصوص راه مقابله با فتنه، گفت: برای خاموش کردن آتش فتنه راهی جز روشنگری و بصیرت افزایی و جهاد تبیین نداریم./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
اینکه امروز نا اهلان در راس کار قرار گرفتند به این دلیل است که دانایان امت و آگاهان ملت به وظایف خود عمل نکرده و چهره عوامل فتنه 88 را برای مردم مشخص نکردند.
0
0