۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۷۲۶۶۴۶
سردار سلامی در دیدار خانواده شهید عجمیان:

شهدای امنیت ادامه دهنده راه همت‌ها و حججی‌ها هستند

شهدای امنیت ادامه دهنده راه همت‌ها و حججی‌ها هستند
فرمانده سپاه در دیدار خانواده شهید عجمیان گفت: سید روح الله افتخار همه ماست؛ او و دیگر جوانانی که این روز‌ها به شهادت رسیدند، ادامه دهنده راه شهید همت‌ها و حججی‌ها هستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در دیدار خانواده شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان، این جوان بسیجی را یکی از شهدای برجسته و درخشان کشور دانست و گفت: سید روح الله افتخار همه ماست؛ او و دیگر جوانانی که این روزها به شهادت رسیدند، ادامه دهنده راه شهید همت‌ها و حججی‌ها هستند.

وی آرامش، امنیت، اعتبار، قدرت و استقلال امروز کشور را مرهون خون‌های ریخته شده چنین جوانان و غیورمردانی دانست و مطرح کرد: دشمنان قصد داشتند اقداماتی که در شهرهای ویران شده سوریه، عراق، افغانستان، لبنان، یمن و ... انجام دادند را در ایران نیز پیاده سازی کنند؛ همه آن ها هم قسم شده بودند که دو حقیقت اسلام و ایران را از این ملت بگیرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: در این دوران، دشمنان به جنگ با خداوند و رسول او آمده بودند و درصدد بودند دین ما را بگیرند و از جاری شدن اسلام در این مملکت جلوگیری کنند اما شهدایی همچون سید روح الله عجمیان و آرمان علی وردی، به عنوان یاران پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) و اصحاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، وارد میدان شدند و به دفاع از اسلام و مملکت پرداختند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همه ملت ها باید از موجودیت، عزت و امنیت خود دفاع کنند، اظهار کرد: اسلام و ایران همه حیات، زندگی، آرامش و اعتبار ماست که شهید سید روح الله عجمیان، آن ها را حفظ کرد و شهادت او، آبی بر آتش فتنه‌ها و آشوب ها ریخت و آرامش به این شهر بازگشت. برای اینکه مردم آرامش داشته باشند و بتوانند به خوبی زندگی کنند، شهر باید آرام باشد.

سردار سلامی با بیان اینکه ما به جز آرامش، آسایش، رفاه، پیشرفت، عزت و امنیت ملت بزرگ و سرافراز ایران، آرزوی دیگری در دل نداریم، خاطرنشان کرد: صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، قوت قلب ماست و ایمان ما را در این مسیری که در حال طی کردن آن هستیم، قوی تر می کند. این خانواده ها پشتوانه های محکمی برای همه مدافعان انقلاب و نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 40 سال است که جوانان این مرز و بوم توانسته اند آرامش و آسایش را در جامعه تثبیت کنند، بیان کرد: پدران و مادران شهدا که صبر پیشه می کنند، مورد عنایت الهی قرار می گیرند و پروردگار آرامش را بر قلب آن ها جاری می کند زیرا این خانواده ها عزیزترین های خود را برای تأمین امنیت و آرامش جامعه و حفظ اسلام، یکپارچگی، استقلال و تمامیت ارضی ایران تقدیم نظام و انقلاب می کنند.

ارسال نظرات