۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۷۲۶۶۶۹
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دشمن دسیسه های بسیاری علیه ملت و نظام در آستین دارد

دشمن دسیسه های بسیاری علیه ملت و نظام در آستین دارد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: دشمن هر لحظه دسیسه ای علیه این ملت و نظام در آستین دارد، لذا باید همیشه با بصیرت و آگاهی خویش مانع از محقق شدن توطئه های دشمنان شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: بصیرت موضوع مهمیست که خداوند متعال در قرآن کریم درباره آن بسیار سخت گفته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امام راحل سالیان بسیاری تلاش کرد که بصیرت و آگاهی را به ملت ایران بیاموزد که سرانجام آن پیروزی این انقلاب در برابر رژیم پهلوی بود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دشمن هر لحظه دسیسه ای علیه این ملت و نظام در آستین دارد، لذا باید همیشه با بصیرت و آگاهی خویش مانع از محقق شدن توطئه های دشمنان شویم و خوشبختانه نیز تاکنون نیز اینگونه بوده است و الان دشمنان به ویژه آمریکایی که روزگاری در منطقه با فراغ بال دست به هر کاری می زدند، معترف هستند که دیگر منطقه برای آنها امن نیست.

آیت الله علما در ادامه با اشاره به نامه تاریخی امام راحل به گورباچف، رئیس جمهور وقت اتحاد جماهیر شوروی گفت: امام راحل با ارسال نامه ای به گورباچف وی را به دین مبین اسلام دعوت کرد و این نشان از تجربه و درایت ایشان می داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: امام راحل با بصیرت بی نظیر خود اسلام راستین را به جهانیان معرفی کرد و امروز شاهدیم که نام این رهبر بزرگ در سراسر جهان به نیکی و بزرگی یاد می شود.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکا، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی را می توان به جرات یک رفراندوم بزرگ و مردمی دانست که تمام ملت ایران به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن مشارکت داشتند.

آیت الله علما اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی مردی بود که هرگز مسیر تربیت را رها نمی‌کرد. وی کارآزموده بود و چند کشور نظیر عراق سوریه و لبنان را نجات داد و همین امر از وی یک چهره فراملی و جهانی ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: زندگی حاج قاسم سلیمانی برای همه ما درس و الگوست، این شهید هم عابدی بزرگ و هم مبارزی بی نظیر بود که برای اعتلای اسلام و از بین رفتن تروریسم جان خود را فدا کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به «جهان تبیین» بسیار تاکید دارند، افزود: مقام معظم رهبری همه ما را مکلف کرده است که تاریخ این انقلاب را برای مردم به ویژه نسل جوان به خوبی تبیین و تشریح کنیم./1400/

ارسال نظرات