۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۲۶۶۷۰
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر:

حماسه ۹ دی در متون درسی دانش آموزان گنجانده شود

حماسه ۹ دی در متون درسی دانش آموزان گنجانده شود
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم گفت: ترفندهای معاندان و بدخواهان ملت بزرگ ایران در ۹ دی خنثی شد و مردم تا ابد پیروز میدان به شمار خواهند آمد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اظهار داشت: حماسه ۹ دی چون ستاره های درخشان در افکار و اندیشه مردم ولایی و انقلابی و فهیم و هوشیار انقلاب اسلامی می درخشد.

وی در ادامه افزود: در روز حماسه ۹دی بار دیگر امت انقلابی ایران اسلامی ضمن عمل با بصیرت، دشمنان نظام انقلاب اسلامی را مأیوس کرد و خط بطلانی بر توطئه‌های کینه توزان کشیدند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم بیان داشت: بغض دشمنان انقلاب اسلامی از عدم همراهی مردم با خرابکاران و اراذل و اوباش موجب شد تا کمپانی سانسور حضور مردم در چشم جهانیان دیده نشود؛ اما آنچه مهم بود، ملت فهیم ایران با هوشیاری کامل این حقیقت را درک کرد که انقلاب اسلامی جزء لاینفک ملت جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه افزود: اینک حماسه ۹ دی که در آن روز، هتک حرمت عاشورای حسینی شده بود و ارزش ها و مظاهر اسلامی مورد توهین و جسارت بدخواهان قرار گرفته بود با حضور به موقع پیروان امام حسین علیه السلام در قرن کنونی ایران اسلامی بار دیگر تزلزل در خیمه دشمنان ایجاد کرد و دشمنانی که به دنبال ایجاد انشقاق، انحراف، نافرمانی مدنی، تزلزل و پیمان شکنی در میان مردم بودند با روسیاهی، خود اقرار به اشتباهات محاسباتی خود کردند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ابراز کرد: دنیا طلبی از ناحیه خواص، ترک فعل ازسوی مسئولین ذیربط و عدم توجه به شرایط زمان و مکان می تواند برای دشمنان طعمه ساز باشد.

وی در ادامه افزود: امروز امنیت جامعه به عهده تک‌تک دلسوزان ایران اسلامی است که یک دل و یک صدا در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در جنگ ترکیبی دشمنان، هماهنگ با همدیگر عرصه را بر بدخواهان تنگ کرده و بار دیگر بارقه‌های امید را در میان جوانان ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان داشت: ترفندهای معاندان و بدخواهان ملت بزرگ ایران در ۹ دی خنثی شد و مردم تا ابد پیروز میدان به شمار خواهند آمد و گرامیداشت ۹ دی در واقع گرامیداشت فهم و بصیرت ملت ایران است.

وی در ادامه افزود: باید پرونده بزرگ حماسه 9 دی به عنوان درسی در مدارس برای دانش آموزان مورد تحلیل و بررسی قرار داده شود تا دانش آموزان با فهم مناسک سیاسی، توطئه های بعدی دشمنان را بهتر درک کرده و خنثی کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ابراز کرد: همواره ملت ایران با همدلی توانسته اند در مقابل دشمنان دیواری با اطمینان و مورد وثوق ایجاد کرده تا با دلی محکم و قلبی استوار به آنها اتکا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان اظهار داشت: قطعاً ملت ایران و رهبر بزرگ انقلاب اسلامی و همه ارکان جمهوری اسلامی در همه خطرها و فتنه ها در کنار همدیگر متحد و منسجم توطئه های دشمنان را دفع کرده و چشم فتنه ها را کور خواهند کرد.

ارسال نظرات