۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۷۲۶۶۷۲
امام جمعه موقت قصرشیرین:

کُشته سازی از حربه های فتنه هاست

کُشته سازی از حربه های فتنه هاست
کرمانشاه ـ حجت الاسلام شاکری گفت: فتنه هایی که در تاریخ روی داده است همگی دارای ویژگی های مشترکی همانند کُشته سازی , خونخواهی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام احسان شاکری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: بصیرت دارای چندین مولفه مهم همانند دشمن شناسی، زمان شناسی و اسلام شناسی است.

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: این حقیقتی است که امیرالمؤمنین(ع) در وصیت خویش به امام مجتبی(ع) بیان می‌دارند که با آنچه در گذشته دیده یا شنیده‌ای، برای آنچه که هنوز نیامده، استدلال کن، زیرا تحوّلات و امور زندگی همانند یکدیگرند.

این استاد حوزه بیان داشت: ائمه اطهار علیهم السلام استعاذه و پناه‌بردن به خدای متعال، آگاهی و دانایی، تقوا و ولایتمداری را از عوامل مهم و مورد نیاز مومنین برای در امان بودن از فتنه ها می دانند.

حجت الاسلام شاکری تاکید کرد: بنابراین انسان بابصیرت در زندگی خویش هرگز فریب نیرنگ دشمنان را نخواهد خورد زیرا قدرت تشخیص حق از باطل را دارد.

امام جمعه موقت قصرشیرین اضافه کرد: فتنه هایی که در تاریخ روی داده است همگی دارای ویژگی های مشترکی هستند همانند کُشته سازی، خونخواهی و... در فتنه اخیر در کشور نیز همگان به عینه دیدیم که دشمنان از این ترفندها و حربه ها بای شعله ور کردن آتش اغتشاش در کشور استفاده کردند.

وی گفت: در فتنه اخیر دشمنان تمام ظرفیت رسانه ای خود را به کار گرفتند به گونه ای که امیدهای بسیاری به ساقط شدن این نظام داشتند ولی بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران این فرصت را از معاندین و براندازان گرفت./1400/

ارسال نظرات