۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
کد خبر: ۷۲۶۶۷۳
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

اقتدار رهبری قابلیت پروژه های براندازی را از بین می برد

اقتدار رهبری قابلیت پروژه های براندازی را از بین می برد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: دشمنان به خوبی می دانند تا زمانی که اقتدار و اعتبار رهبری در ایران محفوظ باشد هیچ پروژه براندازی در کشور قابلیت اجرایی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب اظهارداشت: یکی از ویژگیهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برخورداری از مولفه های کم نظیر قدرت نرم و توان اثرگذاری بر دیگر ملت ها است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: دشمنان انقلاب درروند تقابل خود با ملت ایران و با هدف تغییر نظام این مولفه های قدرت نظام خصوصا محوری ترین آن یعنی ولایت فقیه را آماج حمله های خود قرار می دهند.

وی تصریح کرد: ولایت فقیه و رهبری نظام اصلی ترین قدرت مولفه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی بعد از ایمان به خداوند متعال است ولذا چنانچه آسیبی به آن وارد شود صدمات جبران ناپذیری برای نظام و انقلاب به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به جایگاه مهم ولایت فقیه در کشور اذعان داشت: دشمنان به خوبی می دانند تا زمانی که اقتدار و اعتبار رهبری در ایران محفوظ باشد هیچ پروژه براندازی در کشور قابلیت اجرایی ندارد چرا که رهبر انقلاب همواره پیچیده ترین طراحی و توطئه های آنها را خنثی کرده اند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: رایس؛ وزیر امور خارجه پیشین آمریکا و یکی از تئوریسین های برجسته این کشور در مورد رهبری می گوید رهبر ایران می تواند نقشه هایی را که بهترین ذهن ها با صرف بیشترین بودجه ها در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آنرا برعهده گرفته اند با یک سخنرانی یک ساعته خنثی نماید.

وی افزود: یک نمونه از این سخنرانی ها، خطبه رهبر انقلاب در ۲۹ خرداد سال ۱۳۸۸ بود که آبی بر آتش فتنه آن سال شد که با بهانه تقلب در انتخابات به دنبال یک انقلاب مخملی در ایران اسلامی بودند.

حجت الاسلام فاطمی نسب در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت:  ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که ملت ایران در این روز با حضور آگاهانه و مقتدرانه خود بار دیگر با آرمانهای امام و انقلاب تجدید بیعت کرده و با تجدید میثاق با رهبر انقلاب، حماسه ای جاودانه را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به سالروز شهادت سردار دلها، عنوان کرد: در آستانه سالروز شهادت سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت هستیم نام سردار دلها با جبهه مقاومت عجین شده و نقش این شهید بزرگوار در شکل گیری جبهه مقاومت و در پیروزیهای مکرر این جبهه بر جریان کفر و نفاق بی بدیل است./1400/

ارسال نظرات