۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۲۶۷۱۰

دبیر اجرایی و علمی همایش کارآمدی و پایداری خانواده منصوب شدند

دبیر اجرایی و علمی همایش کارآمدی و پایداری خانواده منصوب شدند
در حکمی حجت الاسلام شفیعیان به عنوان دبیر اجرایی و ثناگویی زاده به عنوان دبیر علمی «اوّلین همایش کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی» منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان را به عنوان دبیر اجرایی و محمد ثناگویی زاده را به عنوان دبیر علمی «اوّلین همایش کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی» منصوب کرد.

در متن حکم حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان خطاب به حجت الاسلام محمدجواد شفیعیان آمده است: نظر به توانایی علمی، مدیریتی و سوابق اجرائی، به موجب این حکم بدینوسیله جنابعالی به عنوان «دبیر اجرایی اوّلین همایش کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی» منصوب می شوید. بدیهی است ضمن هماهنگی با دبیر علمی همایش، اقدامات لازم برای برگزاری مطلوب این همایش را فراهم نمایید.

و همچنین در متن حکم خطاب به دکتر محمد ثناگویی زاده آمده است: نظر به سوابق ارزشمند علمی، پژوهشی و مدیریتی، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان «دبیر علمی اوّلین همایش کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی» منصوب می شوید و امید است با یاری خداوند متعال، تدبیر شایسته و همکاری اعضای محترم، برگزاری مطلوب همایش در مجامع علمی فراهم گردد.

اوّلین همایش پایداری و کارآمدی خانواده با رویکرد اسلامی توسط پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در مهرماه 1402 برگزار و اطلاع رسانی برنامه های همایش از جمله فراخوان دریافت مقالات، نشست ها و کارگاه های علمی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات