۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۷۲۶۷۴۵

برگزاری دهمین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران

برگزاری دهمین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری «دهمین دوره المپیاد علمی طلاب» ویژه طلاب خواهر سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم صدیقه افشار، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: معاونت آموزش با هدف ایجاد نشاط علمی در مدارس علمیه و فراهم کردن زمینه شناسایی، شکوفایی و جهت‌دهی استعدادهای طلاب خواهر، اقدام به برگزاری دهمین دوره المپیاد علمی نموده است.

وی با بیان این که دهمین المپیاد علمی ویژه طلاب خواهر سراسر کشور و در سطوح ۲ و ۳ سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱ برگزار می شود، افزود: حوزه‌های دانشی در سطح ۲ شامل رشته های «تفسیر و علوم قرآنی»، «فقه و اصول»، «عقاید و کلام»، «منطق و فلسفه» و «ادبیات عرب» می‌شود.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: «اخلاق و تربیت اسلامی»، «تاریخ اسلام»، «تربیت دینی کودک و نوجوان»، «تفسیر و علوم قرآنی»، «فقه و اصول»، «فلسفه اسلامی»، «کلام اسلامی با گرایش های مرتبط»، «مدرسی ادبیات عرب»، «مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی» و «مطالعات زنان» از حوزه های دانشی سطح ۳ در این المپیاد هستند.

وی زمان ثبت نام در دهمین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران را ۱۵ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ عنوان کرد و گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس مجازی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه خواهران http://edu.whc.ir/ مراجعه کنند.

خانم افشار بیان داشت: این رقابت در ۲ مرحله استانی به تاریخ ۱۱ اسفندماه سال جاری و مرحله کشوری به تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد که به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دبیرخانه دهمین رقابت علمی طلاب در استان اصفهان استقرار یافته و همکاران توانمند و پرتلاش مدیریت استان اصفهان، مسئولیت برگزاری این دوره را با نظارت ستاد مرکزی بر عهده خواهند داشت.

برگزاری دهمین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظرات