۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۷۲۶۷۴۶

نشست معاون پژوهش حوزه و نماینده جامعة المصطفی در استان گلستان

نشست معاون پژوهش حوزه و نماینده جامعة المصطفی در استان گلستان
جلسه مشترک معاون پژوهش حوزه های علمیه و نماینده جامعة‌المصطفی العالمیه در استان گلستان برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست مشترک معاون پژوهش حوزه های علمیه و نماینده جامعة المصطفی العالمیه در استان گلستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که پنجشنبه اول دی و در محل مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم المقدسه برگزار گردید، در خصوص زمینه های همکاری طرفینی نظیر نحوه همکاری و مشارکت حداکثری طلاب حوزه های علمیه کل کشور در پنجمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری رایزنی گردید.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی معاون پژوهش حوزه های علمیه در این نشست با تقدیر از دستاوردهای ارزشمند نهاد المصطفی، از موافقت با عضویت معاونت پژوهش نمایندگی گلستان در شورای پژوهش حوزه های استان گلستان و نیز عضویت این نهاد در دبیرخانه کرسی های آزاد اندیشی حوزه خبر داد.

وی همچنین در خصوص اطلاع رسانی و جذب پژوهشگران حوزه های علمیه کل کشور برای مشارکت در کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی اعلام آمادگی نمود.

حجت الاسلام سید کمال حسینی نماینده جامعة المصطفی در استانهای مازندران و گلستان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت های صف تخصصی المصطفی در حوزه مذاهب و نیز دستاوردهای پژوهشی نمایندگی گلستان به تبیین اهمیت و ضرورت برگزاری کنفرانس بین المللی پیش رو پرداختند.

ارسال نظرات