۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۷۲۶۷۶۴
مشاور استاندار در امور روحانیت استان کرمانشاه:

خون «حاج قاسم» به مراتب برای دشمنان خطرناک تر است

خون «حاج قاسم» به مراتب برای دشمنان خطرناک تر است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: دشمنان حاج قاسم به این مهم رسیدند که خون حاج قاسم به مراتب برای آنها خطرش بیشتر از وجودشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی در ولایت مداری، الگو و اسوه در عصر کنونی بود.

مشاور استاندار در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات استان کرمانشاه افزود: حاج قاسم با توجه به خودساختگی و شناخت و معرفت دینی که در خود ایجاد کرده بود ارزشهای دینی را بخوبی شناخته بود و در مقابل تهدیدات علیه ارزشها را هم دریافته بود لذا برای صیانت از دین و ارزشها تمام همت و تلاش خود را به میدان آورده بود.

حجت الاسلام فاضلی گفت: یکی از ارزشهای دین که بسیار مدنظر حاج قاسم بود، توجه و تبعیت از ولایت بود که در همه امور فصل الخطاب وی بود که نتیجه ولایت مداری ایشان در عمل موجب شد این همه در جامعه مورد لطف، توجه و عشق مردم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اینچنین بود که شخصیت حاج قاسم با این نوع نگاه و بینش تبدیل به یک مکتب شد که اگر این اصول و ارکان معرفتی و علائق حاج قاسم شناخته شود دقیقا در چارچوب یک برنامه هدفمند انسان را به تعالی می رساند.

حجت الاسلام فاضلی تصریح کرد: در این راستا دشمنان اسلام و دشمنان حاج قاسم به این مهم رسیدند که خون حاج قاسم به مراتب برای آنها خطرش بیشتر از وجود حاج قاسم است چرا که با شهادت ایشان یک جامعه دینی با میلیونها انسانهای آزاده در کره زمین به ارزشهای حاج قاسم پی خواهند برد و قطعا در آینده مکتب حاج قاسم تبدیل به یک جریان قوی، پویا، موثر و شکوفا علیه استبداد، ظلم و استکبار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان هم بر این است که نام حاج قاسم را از صحنه جهانی حذف کنند، ادامه داد:  به کوری چشم دشمنان روز به روز شناخت جامعه از عظمت حاج قاسم بیشتر می شود.

مشاور استاندار در امور روحانیت استان با تاکید بر اینکه باید در سالگرد حاج قاسم ارزشها برجسته تر شود، گفت: توسعه و گسترش مکتب حاج قاسم مقدمه ای برای طلوع ارزشهای دینی در جامعه بشری است.

وی گفت: مکتب و نماد حاج قاسم محدود به زمان نخواهد شد بلکه به تاریخ پیوست و برای بشریت به یک الگو تبدیل شد./1400/

ارسال نظرات